  • 1. Data: 2014-10-02 20:56:38
    Temat: głośniki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam jakiś tam wzmacniacz, do niego jakieś kijowe głośniki które nie
    przenoszą ani wysokich ani niskich... czy jeśli dokupię jakieś porządne
    kolumny będę miał dobry dzwięk?

    znaczy jakie mam kupić? chodzi o możliwie małe wymiary - czyli szerokość
    15cm...

  • 2. Data: 2014-10-02 20:57:00
    Temat: Re: głośniki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    zapomniałem: jebać po/eu

  • 3. Data: 2014-10-02 21:05:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o kurw... ale ceny... jak dla audio-pedo-po...

  • 4. Data: 2014-10-02 21:08:07
    Temat: Re: glosniki
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    "platformowe glupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > mam jakis tam wzmacniacz, do niego jakies kijowe glosniki które nie przenosza
    > ani wysokich ani niskich... czy jesli dokupie jakies porzadne kolumny bede
    > mial dobry dzwiek?
    >
    > znaczy jakie mam kupic? chodzi o mozliwie male wymiary - czyli szerokosc
    > 15cm...

    sie zdecyduj... albo efektywnosc przenoszenia szerokiego pasma, albo wymiary...?
    http://tinyurl.com/lelbeav

  • 5. Data: 2014-10-02 21:45:48
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    platforma robi wszystkim dobrze i tanio... czyli można? można...

    jak będą grały teakie:
    http://allegro.pl/kolumny-podstawkowe-vk6100-kolor-w
    isnia-i4604225823.html

    bo aktualnie mam takie:
    http://zsyp.eu/smieci/po-glosnik.JPG
    co to jest to srebrne w moich głośnikach?

  • 6. Data: 2014-10-02 21:53:41
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 października 2014 21:45:48 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:

    > co to jest to srebrne w moich głośnikach?

    Zęby Kaczyńskiego.

  • 7. Data: 2014-10-02 22:01:54
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > platforma robi wszystkim dobrze i tanio... czyli mozna? mozna...
    >
    > jak beda graly teakie:
    > http://allegro.pl/kolumny-podstawkowe-vk6100-kolor-w
    isnia-i4604225823.html

    Jak sama nazwa wskazuje... stojaca na nich paprotka nie powinna sie gniewac.

    > bo aktualnie mam takie:
    > http://zsyp.eu/smieci/po-glosnik.JPG
    > co to jest to srebrne w moich glosnikach?

    Nie wiem... moze to Slonce Peru...? ale wtedy powinno byc zlote.