  • Data: 2022-04-03 08:41:20
    Temat: Re: głośna praca wspomagania
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.04.2022 o 13:25, zhbick pisze:
    > Czołem!
    >
    > Hydrauliczne wspomaganie kierownicy zaczęło wydawać dziwne dźwięki:
    > skrzypi podczas pracy. Czy to objaw jakiejś poważnej awarii, która
    > zbliża się wielkimi krokami?
    >
    > Płyn jest, wspomaganie działa elegancko, luzów w maglownicy też nie ma...

    "Zaczęło"? W każdym starszym aucie wydaje odgłosy przy skrajnym
    poleżeniu kół, po prostu pompa pracuje pod większym obciążeniem i stąd
    te odgłosy. Nie wiem jak w nowych, bo od dłuższego czasu nie miałem do
    czynienia z nowym autem. Ale skoro nic innego sie nie dzieje to nie jest
    to w żadnym wypadku awaria.