  • 1. Data: 2009-06-11 10:14:42
    Temat: gilera stalker
    Od: Wojtas <p...@w...onet.pl>

    witam a co myslicie na temat gilery stalker widzialem ja w salonie i
    bardzo mi sie podobala sprzedawca powiedzial ze mozna nia jezdzic po
    polach i nic sie jej nie stanie niewiem czy to prawda , Mam pytanie
    czy warto ja kupic pozdrawiam wojtas

  • 2. Data: 2009-06-11 14:00:15
    Temat: Re: gilera stalker
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Wojtas:
> [...]
    > bardzo mi sie podobala sprzedawca powiedzial ze mozna nia jezdzic po
    > polach i nic sie jej nie stanie niewiem czy to prawda , Mam pytanie

    Znajomy natlukl nia ponad 20kkm i byl zadowolony.
    Ale wpisz w googlach 'gilera stalker test' i poczytaj sam.

    --
    wo_Ohoo!