  • 1. Data: 2010-03-08 23:31:46
    Temat: gg na k810 i mBank Mobile
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Mam kartę mBank mobile i chciałbym używać gg na komórce, wiem, że nie ma
    oficjalnego wsparcia dla mBanku ze strony gg, ale mam 50mb za darmo co
    miesiąc to bym na to je zużył.

    Zna ktoś jakiś soft by na k810 w mBank mobile używać gg?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2010-03-10 16:50:01
    Temat: Re: gg na k810 i mBank Mobile
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-09 00:31, PlaMa pisze:

    > Zna ktoś jakiś soft by na k810 w mBank mobile używać gg?

    nikt nie poleci żadnego niepakietożernego nieoficjalnego softu do gg na
    javie? Help! :)

  • 3. Data: 2010-03-10 19:29:01
    Od: Borkowski <b...@o...pl>

    W dniu 10-03-10 17:50, PlaMa pisze:

    > nikt nie poleci żadnego niepakietożernego nieoficjalnego softu do gg na
    > javie? Help! :)

    Inspiro. Używam - fajnie działa gg.

  • 4. Data: 2010-03-10 22:27:36
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2010-03-10 20:29, Borkowski pisze:

    > Inspiro. Używam - fajnie działa gg.

    a coś darmowego?

  • 5. Data: 2010-03-12 18:48:19
    Od: Borkowski <b...@o...pl>

    W dniu 10-03-10 23:27, PlaMa pisze:

    > a coś darmowego?

    inspiro.pl. Gdzie tam jest informacja o tym że to płatna aplikacja?

  • 6. Data: 2010-04-07 16:26:25
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Borkowski pisze:

    > inspiro.pl. Gdzie tam jest informacja o tym że to płatna aplikacja?

    Wszędzie wisi info o płatnym smsie, ale faktycznie, da się inaczej.

    Ale mniejsza z tym bo i tak nie działa :(
    Chyba coś nie tak jest z moim k810 bp ani w mBank ani teraz w Play nie
    chcą działać alternatywne klienty gg :(