-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service
.com!postnews.google.com!q36g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
From: "mick.w" <m...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: geometria kół - znoszenie
Date: Tue, 12 Apr 2011 14:46:56 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 51
Message-ID: <b...@q...googlegroups.com>
References: <2...@2...googlegroups.com>
<1...@n...onet.pl> <io130f$95a$1@news.onet.pl>
<c...@p...googlegroups.com>
<io1cef$h2s$1@news.onet.pl>
<9...@f...googlegroups.com>
<io29g7$ed$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.236.14.194
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1302644817 9005 127.0.0.1 (12 Apr 2011 21:46:57 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Apr 2011 21:46:57 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q36g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=77.236.14.194;
posting-account=NYCVVwkAAAC3G5Exb4fGd0KyJLYjHjMp
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US) AppleWebKit/534.16
(KHTML, like Gecko) Chrome/10.0.648.204 Safari/534.16,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361959
[ ukryj nagłówki ]On Apr 12, 9:57 pm, "Bugatti" <s...@m...pl> wrote:
> U ytkownik "mick.w" napisa w wiadomo ci:
>
> Dzi pojade do nich. Na co jeszcze zwr c uwage? Co mogli jeszcze le
> ustawi
>
> ----------------------------------------------------
----
>
> Opisz prosz jak ustawili ci zbie no . Chodzi mi o to e czy od razu
> zaczeli ustawia zbie no czy napierw zrobili w kolejno ci ...
> 1. Ci nienie w oponach, obci enie auta
> 2. Kompensacja bicia obr czy ! ... wa ne po to aby p aszczyzny k lewych i
> prawych na kt rych wystepuje najmniejsze bicie si pokry y (by y do siebie
> symetralne)
>
> Kolejna kwesti to, to e podczas ustawiania zbie no ci (czy rozbiezno ci)
> to ten parametr wykonuje si _zawsze_ na ko cu.
> Najpiew mierzy (b d reguluje) w kolejno ci:
> 3. k t wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,
> 4. pochylenie ko a,
> 5. pochylenie sworznia zwrotnicy
> 6. i dopiero zbie no (lub rozbie no ) k
>
> i po zbiezno ci wykonuje si pomiar zbie no ci ca kowitej a po niej na sam
> koniec pomiar skr t w k po to aby sprawidzi czy ko a maj r ne k ty
> skr tu (celem spe nienia zale no cia Ackermann'a)
>
> Czy tak w a nie robili jak napisa em _powy ej_ ?
>
> Bo ja nieraz si spotka em e od razu po za o eniu chor giewek (skali) na
> ko a tylne blokuja kierownic , blokuj hamulec, ustawiaj ko a na rodek
> (ale nie wzgl dem osi tylnej tylko wzgl dem po o enia k towego k
> przednich) i od razu kluczem kr c dr ki patrza czy jest po r wno wzgl dem
> chor giwiec na tyle. I Tyle.
> Je li tak Ci zrobili to im podzi kuj i drugi raz do nich nie jed bo szkoda
> kasy i nerw w.
>
> Pozdr.
>
> PS. ustaw sobie kodowanie bo masz quoted-printable zamiast 8-bitowe.
>
> --
> Bugatti
Poprawili, teraz nie znosi, przynajmniej ja tego nie zauważam. Co do
kolejności to trudno mi stwierdzić czy była prawidłowa-nie znam się na
tym-ale na pewno z ich usług już nie skorzystam.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=