  • Data: 2011-07-26 18:51:27
    Temat: Re: generator 1- 1,5 Hz
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Desoft" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j0mp6b$btj$1@news.onet.pl...
    >W innych hipotetycznych przypadkach
    > można też uzyskiwać wymaganą częstotliwość
    > poprzez zmieszanie 2 innych .
    > Potrzebujesz 1,5 Hz - proszę wytwórz
    > 1. 999,000kHz
    > 2. 1000,500kHz
    > zmieszaj obie, i odfiltruj różnicę
    > jako potrzebną częstotliwość
    > odrzucając obie i ich sumę .
    >
    > Jakoś nie mogę się doliczyć....
    > 1000,5kHz - 999kHz = 1,5kHz i co dalej?

    Zapewne chodziło o Hz :)

    > A wracając do samej metody... zapodaj schemat filtra który wyłapie 1,5Hz

    Nie musi mieć fg na 1,5Hz, wystarczy znacznie wyżej, produkty będą sporo
    oddalone.

    Generator na mostku Wiena to chyba nie byłby zbyt łatwy do zrobienia z dobrą
    stabilnością szczególnie amplitudy - to tak intuicyjnie strzelam.
    Jednak jeśli kształt nie musi być sinusoidalny to jednak ja bym robił
    generator pracujący wyżej i dzielił tą częstotliwość. Pytanie, do czego ten
    generator?

    Michał