  • 1. Data: 2016-03-14 18:20:51
    Temat: Re: generator
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 17:42:14 +0100, J.F. napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=xyjaBap1W1I

    Pani zaznaczyła, tak jakby to miało zasadnicze znaczenie, że reflektor
    jest ćwierć fali za dipolem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2016-03-14 18:35:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
    >Pani zaznaczyła, tak jakby to miało zasadnicze znaczenie, że
    >reflektor
    >jest ćwierć fali za dipolem.

    No bo ma.

    Chyba, ze sie myle ... i tu by sie przydal taki generator, to bym
    sprawdzil :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-03-15 09:41:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 18:35:30 +0100, J.F. napisał(a):

    > No bo ma.
    >
    > Chyba, ze sie myle ... i tu by sie przydal taki generator, to bym
    > sprawdzil :-)

    Cienki jestem z teorii ale zasadnicze znaczenie ma faza fali
    wypromieniowanej przez reflektor (zauważ że nie mówię "odbitej")
    mierzona w miejscu gdzie się znajduje dipol czynny. A ta faza zależy od
    stosunku długości reflektora do odległości od dipola.

    --
    Jacek
    I hate haters.