eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike › Re: [ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [ged] wzor na celnosc i unikność w roguelike
    Date: Wed, 11 Apr 2012 18:47:29 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <jm4jk1$bi2$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jm38tl$fdf$1@inews.gazeta.pl> <o...@a...home>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334170049 11842 172.20.26.235 (11 Apr 2012 18:47:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 18:47:29 +0000 (UTC)
    X-User: fir
    X-Forwarded-For: 178.56.69.204
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:196691
    [ ukryj nagłówki ]

    Jordan Szubert <u...@j...us.to> napisał(a):

    > Dnia 11-04-2012 o 08:38:45 <f...@n...gazeta.pl> napisa=B3(a):
    >
    > > nie jest to taka prosta sprawa i wymaga
    > > pewnego starannego zastanowienia sie
    > >
    > > chodzi o to by okreslic 'jakosc trafienia'
    > > w zaleznosci od wspolczynnika celnosci atakujacego
    > > i wspolczynika 'unikno=B6ci' atakowanego
    > >
    > > moje podejscie do rozwiazania: ->
    > >
    > > sama jakosc trafienia moge skwantowac np do
    > >
    > > enum typ_trrafienia:
    > > kiks / miss / slabe_trafienie / dobre_trafienie / amazing_hit
    > >
    > > ale same wspolczynniki trafialnosci i unikalnosci powiny
    > > byc floatami z jakiegos zakresu (bo zaleza od wielu czynnikow,
    > > lewelu, trybu ataku, broni, zbroi itd)
    > >
    > > jak okreslic funkcje
    > >
    > > typ_trafienia okresl_trafienie(float celnosc, float uniknosc)
    > >
    > > (oraz poziomy celnosci i uniknosci dla rozmaitych typow postaci
    > > od najbardziej lamerskich przeciwnikow do tych najbardzioej
    > > celnych i najbardziiej dodgeujacych) tak aby to ladnie dzialalo
    > >
    > > ew zakres celnosci uniknosci mozna by przyjac za np
    > >
    > > 0.0..5.0 - slaba celnosc/uniknosc dla postaci z early game
    > > 5.0..10.0 - celnosc/uniknosc dla postaci z mid game
    > > 10.0..15.0 - celnosc/uniknosc dla postaci z late game
    >
    > m=F3g=B3by=B6 spr=F3bowa=E6 zrobi=E6 tak: czytasz odpowiednie rozdzia=B3=
    > jakiego=B6 =
    >
    > podrecznika do RPG (np. =
    >
    > http://ideefixe-rpg.pl/wp-content/uploads/2011/06/id
    ee-fixe-1.0.pdf ) i =
    > =
    >
    > symulujesz rzuty kostkami
    >
    > nie wiem czy wyniki b=EAd=B1 sensowne, ale mo=BFna od tego zacz=B1=E6
    >

    w sumie to cos tam wyprodukowalem (trudno powiedziec czy to dzial) ale
    trafilem na inny zaporowy problem - subtelna roznica miedzy wygladem
    aplikacji ktory nie meczy i jest ok a tym ktory meczy and makes sick
    (gorszy problem bo konsola z komunikatami nie chce przyzwoicie sie
    wpasowac)



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: