  • 31. Data: 2012-10-04 07:23:49
    Temat: Re: gdzie stare precle sa?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-03 20:56, AZ pisze:

    > Aaa zapomnialem. Jeszcze troche i bedziecie calowac owce po nogach,
    > ze zrobil bramke do precli.

    hehehe, chyba zes sie z premierem na glowy zamienil :P

    pozdr
    newrom
    --
    i rozmyslania o ponownym stawianiu innd

  • 32. Data: 2012-10-04 08:17:55
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > przed chwilą, ale nie bangla - widać nie lubi tepsy.
    > netfront dziala, wiec na razie ok. Ale i tak uwazam ze warto by
    > wszystkie dzialajace serwery wrzucic w faka.

    Nie wiem czy to coś da, bo problem zazwyczaj występuje na linii Twój
    ISP/serwer, więc przypadków działania/niedziałania może być sporo.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

  • 33. Data: 2012-10-04 08:30:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-04 08:17, Magic pisze:

    > Nie wiem czy to coś da, bo problem zazwyczaj występuje na linii Twój
    > ISP/serwer, więc przypadków działania/niedziałania może być sporo.

    Chodzi o to zeby byla lista dzialajacych serwerow news, kazdy sobie
    sprawdzi ktore mu banglaja. Teraz jest problem ze znalezieniem adresow
    serwerow, niestety :(

    pozdr
    newrom

  • 34. Data: 2012-10-04 08:37:48
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 04 Oct 2012 08:30:00 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chodzi o to zeby byla lista dzialajacych serwerow news, kazdy sobie
    > sprawdzi ktore mu banglaja. Teraz jest problem ze znalezieniem adresow
    > serwerow, niestety :(

    Interia wpuszcza wszystkich, widać posty z googla i nie dokleja żadnych
    śmieci. Trzeba tylko założyć u nich konto. Szkoda, że google nie daje
    dostępu do swoich serwerów przez NNTP...

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 35. Data: 2012-10-05 09:27:16
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    z...@o...pl wrote:

    > Netii nie wpuszcza :(
    >
    > Pozdrawiam :)
    > Tomek
    > tez zza interfejsu gugla :-/

    Napisz na priv proponowaną nazwę użytkownika i hasło to dam ci dostęp do
    innego serwera.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 36. Data: 2012-10-07 23:56:54
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-10-03 16:39, duddits pisze:

    > Bo Netia ma własny: news.internetia.pl

    Dzieki wielkie :) Tej informacji mi brakowalo :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 37. Data: 2012-10-07 23:57:37
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2012-10-05 09:27, Adam Wysocki pisze:

    > Napisz na priv proponowaną nazwę użytkownika i hasło to dam ci dostęp do
    > innego serwera.

    Dzieki za propozycje :) Udalo sie z intrernetia :)

  • 38. Data: 2012-10-11 12:57:30
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2012 16:30:14 UTC+2 użytkownik T.F. napisał:
    > "TasmaN" ...

    > dzieci, zona, praca
    >
    > --
    >
    > T.F.

    Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie
    poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

    pozdr znad morza

  • 39. Data: 2012-10-11 14:14:43
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    >Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje zycie
    poza motycklem i preclem! :-) Nawet ciekawsze ono jest... :-P

    Eeeee tam. ;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2012-10-11 14:16:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-11 12:57, (pj) pisze:

    > Bo, choc dla niektórych (wiekszosci tu?) to swietokradztwo, to jednak istnieje
    zycie poza motycklem

    nie istnieje

    --
    Kuczu