  • 21. Data: 2012-10-02 08:38:45
    Temat: Re: gdzie stare precle sa?
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    > Wrzuc do fakju adresy serwerow, co ? :)
    > Bo masakra jest, ani icm ani task ani neo nie przyjmuja postow z gugla.
    > Chyba.
    *** news.atman.pl sprawdzałeś?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 22. Data: 2012-10-02 13:49:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-02 08:38, Mari@ pisze:

    > *** news.atman.pl sprawdzałeś?

    przed chwilą, ale nie bangla - widać nie lubi tepsy.
    netfront dziala, wiec na razie ok. Ale i tak uwazam ze warto by
    wszystkie dzialajace serwery wrzucic w faka.

    pozdr
    newrom

  • 23. Data: 2012-10-02 13:58:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-02, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > przed chwilą, ale nie bangla - widać nie lubi tepsy.
    > netfront dziala, wiec na razie ok. Ale i tak uwazam ze warto by
    > wszystkie dzialajace serwery wrzucic w faka.

    Bo ATMAN jest dla klientow ATMANa (tez posrednio), dlatego nie wpuszcza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-10-02 14:36:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-02 13:58, AZ pisze:

    > Bo ATMAN jest dla klientow ATMANa (tez posrednio), dlatego nie wpuszcza.

    Jestem klientem atmana, co prawda na inna usluge, ale... :)

    pozdr
    newrom

  • 25. Data: 2012-10-03 02:43:49
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >Jakoś się jednak przebiłeś ;) No i oidp to zamieniłeś jedne stare capy
    >na inne ... ;)

    Psiakosc cholera, ja tego nie widze. Co to jest speranza.aioe ?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 26. Data: 2012-10-03 10:29:03
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Jacot <jacot@bez_riders.pl> wrote:

    > Psiakosc cholera, ja tego nie widze. Co to jest speranza.aioe ?

    Serwer wycinany przez większość polskich serwerów z uwagi na brak abuse.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 27. Data: 2012-10-03 16:31:11
    Od: z...@o...pl

    Czesc :)

    On Tuesday, October 2, 2012 8:38:45 AM UTC+2, Mari@ wrote:
    > Chyba. *** news.atman.pl sprawdzałeś?

    Netii nie wpuszcza :(

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    tez zza interfejsu gugla :-/

  • 28. Data: 2012-10-03 16:39:36
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 03.10.2012 16:31, z...@o...pl wrote:
    > Netii nie wpuszcza

    Bo Netia ma własny: news.internetia.pl

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 29. Data: 2012-10-03 20:51:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-03, z...@o...pl <z...@o...pl> wrote:

    > Netii nie wpuszcza :(
    >
    > Pozdrawiam :)
    > Tomek
    > tez zza interfejsu gugla :-/

    Na Atmanie googla widac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-10-03 20:56:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-03, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Na Atmanie googla widac.

    Aaa zapomnialem. Jeszcze troche i bedziecie calowac owce po nogach,
    ze zrobil bramke do precli.

    --
    Artur
    ZZR 1200