  • 11. Data: 2010-05-27 10:06:33
    Temat: Re: gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:d654c0d2-a265-41e8-a8e9-8ffb40964ddc@z3
    3g2000vbb.googlegroups.com...

    > nic prostrzego, wejdz na otomoto czy tam motoallegro i bedziesz
    > widział ile kosztuje twoje auto w tym wieku i obniż cene o 10% na
    > upływ czasu i negocjacje z kupującym.

    no akurat w przypadku mondeo tak sie to nie przelozy, w miedzyczasie
    nastapila zmiana designu, co znacznie obnizylo ceny poprzedniej wersji, wiec
    takie porownanie nie bedzie miarodajne

  • 12. Data: 2010-05-27 11:05:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-05-27 10:06, szerszen pisze:

> [...]
    > nastapila zmiana designu, co znacznie obnizylo ceny poprzedniej wersji,
    > wiec takie porownanie nie bedzie miarodajne

    Przy czym duża szansa jest, że kolejna zmiana designu nastąpi w ciągu
    tych trzech lat. Zanim jeszcze Katanka pogoni swoje auto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-05-27 11:33:16
    Temat: Re: [wrc] gdzie sprawdzic oryginalnosc przebiegu?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Tak z innej beczki. Swojego Mondziaka "ciężarowego" będę sprzedawał za 3
    > lata. Będzie miał wtedy przebieg 100-120 tysięcy km (4 letnie auto).
    > Zakładając, że za nowy zapalciłem 125.000 (rabat ze 140.000
    > cennikowego), ile po 4 latach takie auto będzie warte? Dostanę za niego
    > choć 60 tysięcy czy nie ma szans? Benzyna chyba jest mało popularna
    > teraz prawda?

    Widzisz ... to jest troche bardziej skomplikowana sprawa :)
    Takie topowe, mocne benzyniaki są drogie w zakupie, ale jak je
    sprzedajesz to juz to nie działa - amatorów na takie auta nie ma wielu,
    naród woli klekoty :)

    Przyklad:
    Mialem kiedys volvo S60T5, sprzedawałem je chyba z pół roku. Chciałem
    cene adekwatna do stanu, wyposazenia itd... W koncu sprzedalem, ale
    trwało to troche.

    Jakis czas pozniej jezdziłem volvo S60D5. Wyceniłem sobie wg podobnego
    algorytmu (i jedno i drugie auto raczej powyzej sredniej z danego
    rocznika) - sprzedało sie w tydzień.

    Mysle ze za 4 letnie mondeo będzie ciezko dostac 60kPLN. Popatrz na
    przykladowa srednia cene 4 letniego volvo s60 z mocniejszym, benzynowym
    silnikiem. Wszystko mniej lub bardziej ponizej tej kwoty, a wyzej jest
    tylko s60R - ale to juz troche inna liga :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 14. Data: 2010-05-27 11:39:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:htlco7$21j$...@n...dialog.net.pl...

    > Przy czym duża szansa jest, że kolejna zmiana designu nastąpi w ciągu tych
    > trzech lat. Zanim jeszcze Katanka pogoni swoje auto.

    teoretycznie tak ;), dlatego gdybanie o cenie auta sprzedawanego za 3 lata
    nie ma specjalnego sensu

  • 15. Data: 2010-05-27 12:31:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > ile po 4 latach takie auto będzie warte? Dostanę za niego
    > choć 60 tysięcy czy nie ma szans? Benzyna chyba jest mało popularna
    > teraz prawda?

    40-50 moim zdaniem, nie więcej. Mondeo mocno traci na wartości, a
    silników typu 2,5 turbo ludzie się raczej boją.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 16. Data: 2010-05-27 12:59:48
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > 40-50 moim zdaniem, nie więcej. Mondeo mocno traci na wartości, a
    > silników typu 2,5 turbo ludzie się raczej boją.

    Ok, więc wiem na czym stoję :) Nie będzie mi zależało na dużej kasie, a raczej
    na sprzedaniu bardzo zadbanego auta jak najszybciej, nawet za mniejszą kwotę.
    Swoją drogą, ktoś, kto lubi zadbane 3-4 letnie auta to pewnie się ucieszy :) Ja
    go pucuję co tydzień w środku i na zewnątrz ;) Może nawet ktoś z grupy będzie
    miał ochotę?

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 17. Data: 2010-05-27 15:10:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Ok, więc wiem na czym stoję :)

    Ale to tylko takie moje gdybanie, kto wie, co będzie za kilka lat. ;-)

> [...]
    > pewnie się ucieszy :) Ja go pucuję co tydzień w środku i na zewnątrz ;)
    > Może nawet ktoś z grupy będzie miał ochotę?

    A nie lepiej skorzystać z braku gwarancji i go sobie trochę
    potuningować? ;-) Silnik 2,5T jest bardzo rozwojowy, a i pewnie jakąś
    szperę dałoby się do tego auta dopasować. Fajny sleeper mógłby być.

  • 18. Data: 2010-05-27 15:12:39
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > A nie lepiej skorzystać z braku gwarancji i go sobie trochę
    > potuningować? ;-) Silnik 2,5T jest bardzo rozwojowy, a i pewnie jakąś
    > szperę dałoby się do tego auta dopasować. Fajny sleeper mógłby być.

    To już będzie mógł zrobic kolejny właściciel. Ja będę celował w cos z napędem na
    tył. Raczej będzie to jakiś Merc, bo BMW mi się nie podobają, a Audi chyba tylko
    ma quatro.

  • 19. Data: 2010-05-27 16:03:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 May 2010 07:23:38 +0200, w <htkvl3$csh$1@inews.gazeta.pl>, "Lukasz"
    <l...@b...net.pl> napisał(-a):

    > właściciela i sprowadzone mają połowę mniej. Szukam więc auta od pierwszego
    > właściciela, nie pierwszy właściciel ale sprzedawane przez komis, nie 1wł.
    > ale sprzedawane przez salon, nie 1wł. w kraju, województwie itp, do ok.
    > 100kkm, chętnie ok. 60kkm...

    Szukasz 5-letniego diesla z przebiegiem 60tys. kkm?

    Twoje wymagania nijak nie przystają do realiów.

  • 20. Data: 2010-05-27 18:02:28
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > to prawda, ale czar pryska po kilku miesiącach i a w portfelu nadal pusto
    > po dokonaniu zakupu nowego auta :)

    jeśli Logan to z kratką, klimą, a to już bodajże 50kpln (jeszcze sądzę że to
    ciut za dużo dla mnie), a tyle jednak wolałbym wydać na auto którym da się
    podróżować bardziej komfortowo (nie mówię tu o fabii ale za nią mógłbym dać
    max 30kpln, w tej chwili mam 10-letnie Audi A6 i niestety jak coś nowszego
    to na pewno będzie mniej wygodne)