  • 11. Data: 2010-10-10 13:03:01
    Temat: Re: gdzie ranking szybkosci HDD?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Gajowy napisał:

    > nie piszesz ile chcesz wydac?

    Rozwazalem raptora, ale stosunek przyrost wydajnosc/cena byl dla mnie
    niekorzystny

    > sam ostatnio wybralem Samsung SpinPoint F4
    > HD322GJ 320 GB, czyli jednotalerzoweic z nowej serii F4
    >
    > w tescie Chipa jest na 3 pozycji tuz za dyskami kilkukrotnie drozszym

    Nooo, przekonuje mnie, ze jest szybszy od F3 :)

  • 12. Data: 2010-10-10 13:03:37
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Santana napisał:

    > Użytkownik "Szymon von Ulezalka" <s...@g...com>
    > napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    de-wewnetrzne-35-...

    > kurde, jest już F4, a ja 3 tygodnie temu F3 x2 kupiłem :~
    >

    > Widzę że masz parcie na cyferki :~
    > Marketing działa, i pies ich ..... :(

    Marketing jak marketing, ale skoro mozna miec za pare zlotych cos troche
    szybszego to sie czasem zaluje :)

  • 13. Data: 2010-10-10 18:48:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    qwerty napisa?(a):

    > W tej konkurencji sytuacja jest od dawna jasna. Nic nie może dogonić
    > Raptorów.

    > SSD

    Taaa, przy tej samej cenie i kilkukrotnie nizszej pojemnosci czasem SSD
    udaje dogonic velociraptory ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2010-10-11 16:32:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-09 20:52, Santana wrote:

> [...]
    .googlegroups.com...

    de-wewnetrzne-35-...

    > kurde, jest już F4, a ja 3 tygodnie temu F3 x2 kupiłem :~

    Ja bym sie tam specjalnie nie przejmowal, HDD ograniczone sa
    fizycznoscia i nic tego nie zmieni. Prawdziwego kopa dają: raid0,5, SSD,
    ponoc hybryda (Momentus XT) dobrze sie sprawuje, ale nie testowalem

    2 x F3 pobija wsystkie F5 i F6 ;)

    pozdr.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 15. Data: 2010-10-11 18:46:47
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 10.10.2010 20:48, januszek pisze:

    > Taaa, przy tej samej cenie i kilkukrotnie nizszej pojemnosci czasem SSD
    > udaje dogonic velociraptory ;)

    Nie przesadzasz? W odczycie sekwencyjnym może. Ale w odczycie
    i zapisie losowym? W testach odczytu losowego Raptory dostają
    zazwyczaj po pyszczkach nawet od tanich SSD.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 16. Data: 2010-10-12 12:41:01
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    http://dyski.cdrinfo.pl/

    --
    le

  • 17. Data: 2010-10-12 16:49:54
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-12 14:41, Ingarden wrote:
    > http://dyski.cdrinfo.pl/

    Tak swoją drogą ranking dysków wg max. transferu ma delikatnie mówiąc
    mały sens. Tylko w szczególnych przypadkach się to sprawdza:
    - synchronizacja raid1, raid 1+0, raid 5
    - kopiowanie duzych ilosci danych

    Z drugiej strony trudno jednoznacznie wykazać jeden test, takiego nie
    ma. Dyski warto kupować pod konkretne zastosowania, ponadto od lat dyski
    można konfigurować - np AAM.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 18. Data: 2010-10-12 19:49:26
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Rafał Łukawski napisał:

    > ponoc hybryda (Momentus XT) dobrze sie sprawuje, ale nie testowalem

    Calkiem, ale dwukrotnie wieksza cena od momentusa 7200.4 na ktorym
    bazuje niejako go odrzuca jako kandydata, chyba, ze sie czesto startuje
    system ;) bo wtedy jest akuratny.

    Bo to, ze jak siele razy se otwiera te sdame pliki i czas dostepu robi
    sie krotki... to nie wiem...

    tutaj test:
    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -wewnetrzne-25-cala/seagate-momentus-xt-st93205620as
    -320-gb

  • 19. Data: 2010-10-12 20:01:31
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-12 21:49, Mateusz wrote:

> [...]
    >
    > tutaj test:
    > http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/dyski-twarde
    -wewnetrzne-25-cala/seagate-momentus-xt-st93205620as

    Z mojej perspektywy - jezeli w ciagu dnia odpalasz 5 gier, ktora kazda
    czyta po 3-4 GB z dysku, to nie ma sensu... zreszta kto to trzyna ma
    laptopie ;)

    Jezeli zas pracujesz na tym dysku /czyli w gre wchodzi uruchamianie
    systemu, aplikacji biurowych i korzystanie z 1000 dokumentów, to efekt
    powinien byc znakomity/. Czas pokaze -testuje system na 8GB SSD :)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 20. Data: 2010-10-13 01:49:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-12 22:01, Rafał Łukawski pisze:
    > Czas pokaze -testuje system na 8GB SSD:)

    LOL
    8 GB to jest jak NIC.
    Kupilam sobie kartę pamieci Kingston 8GB do czytnika w komputerze. Parę
    plików, w tym zdjęcia i karta prawie zapełniona :-(
    Komputer widzi ją jako normalny dysk. Mogę tę kartę trochę wysunąć z
    czytnika, tzn wyłączyć i włączyć w każdej chwili.

    Teraz czekam na kartę 32 GB do innego czytnika (będzie ona z czytnikiem,
    ale nic to-karta będzie w czytniku komputera ).
    Ta już przynajmniej będzie bardziej pojemna.

    --
    animka