  • 1. Data: 2009-10-26 10:45:46
    Temat: gdzie przeniesc domeny? pewny rejestrator
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Od jakiegoś czasu utrzymuję domeny u jednego z góry z top100
    rejestratorów. Z obsługi w sumie jestem zadowolony - nie było żadnych
    problemów do tej pory, cenię też wygodę użytkowania - szybki kontakt z
    obsługą, powiadamianie o ważności domeny etc. Niestety cenowo nie
    wychodzi za dobrze, czuję, że mocno przepłacam. Szukam innego
    rejestratora, który zapewniłby mi niższe ceny, jednakże nie chciałbym
    trafić na takiego, przez którego miałbym problemy np. z obsługą domen,
    awariami, zdzierczymi stawkami za AUTHINFO, etc. ecc. Czy możecie kogoś
    polecić?

    Przeczytałem już, że domeny.pl to nie jest najlepszy wybór.

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2009-10-26 11:10:16
    Temat: Re: gdzie przeniesc domeny? pewny rejestrator
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Monday 26 October 2009 11:45, RD wrote:
> [...]
    > trafić na takiego, przez którego miałbym problemy np. z obsługą domen,
    > awariami, zdzierczymi stawkami za AUTHINFO, etc. ecc. Czy możecie kogoś

    Ja trzymam domeny u www.rejestracjadomen.pl.
    Szybki kontakt, miła obsługa, bardzo przyzwoite ceny. Jak dla mnie
    super. :-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 3. Data: 2009-10-26 11:12:54
    Od: Maniek <m...@i...pl>

    RD pisze:
> [...]
    > trafić na takiego, przez którego miałbym problemy np. z obsługą domen,
    > awariami, zdzierczymi stawkami za AUTHINFO, etc. ecc. Czy możecie kogoś

    Spróbuj www.dinfo.pl
    Ich oferta jest skierowana przede wszystkim do reselerów
    lub właścicieli dużych ilości domen.
    Mają rabaty dla klientów posiadających większą ilość domen.
    Na współpracę nie narzekam

    pozdr
    Maniek

  • 4. Data: 2009-10-26 11:22:55
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "RD" <r...@g...com1> napisał w wiadomości
> [...]
    > stawkami za AUTHINFO, etc. ecc. Czy możecie kogoś polecić?
    >
    > Przeczytałem już, że domeny.pl to nie jest najlepszy wybór.

    Delikatnie mowiac, a mowiac wprost to prawdopodobnie najgorszy mozliwy wybor
    :)
    A nie, sorry, sa gorsi- tacy co dzwonia do firmy majacej domene typu
    mojafirma.pl i oferuja rejestracje mojafirma.eu za 500 zl rocznie :)

    Ja mam domeny w OVH- ceny prawdopodobnie najtansze na rynku. Zadnych
    podejrzanych promocji nie robia. Kontakt rewelacyjny. Wszelkie sprawy
    zalatwiaja natychmiastowo. Nie przenosilem jeszcze zadnej domeny do nich,
    ale nie powinno byc z tym problemu.

    lamer

  • 5. Data: 2009-10-26 21:41:14
    Od: <s...@a...pl>

> [...]
    > zalatwiaja natychmiastowo. Nie przenosilem jeszcze zadnej domeny do nich, ale

    Ja przeniosłem kilkanaście. I jestem BARDZO zadowolony. Polecam.