  • Data: 2010-09-11 10:54:13
    Temat: Re: gdzie oferty prywatne?
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem niestety polega na tym, ze handlarz nigdy nie powie, ze auto
    > ma wady, bo zalezy mu na jak najszybszej sprzedazy.
    > Poza tym czesto nie jest ich swiadomy, bo wiedza o nich pojawia sie
    > wraz z wielomiesiecznym/letnim uzytkowaniem.

    Myslę że o aucie wiesz prawie wszystko po tygodniu użytkowania, ten
    jeden 1-2% niewiedzy ma naprawdę małe znaczenie.

    > Ja prywatnie sprzedajac auto, o jego wadach napisalem drugie tyle co o
    > zaletach. Plus dluga lista wszystkich napraw. Bo mi zalezy, zeby
    > czlowiek nie odjechal oszukany.
    > U handlarza tego nie dostaniesz. Auto sprzedane i po klopocie.

    Auta kupuje na co dzien i takich kłamstw i udawania niewiedzy jak u
    prywatnych włascicieli kombinatorów nigdy nie uslyszałem od handlarza.
    Sorry, ale będac piewszym włascicielem jak można sie tłumaczyć że sie
    nie pamięta że auto było rozbite a takie tłumaczenie słysze prawie za
    każdym razem jak pokazuje sprzedającemu ewidentne skasowania auta w
    przeszłości.
    Jeszcze gorszy jest przypadek który upiera się że auto jest
    bezwypadkowe i bezstłuczkowe, ma oryginalny lakier i w ogole jest wow!
    Pokazujesz takiemu typowi odchodzący i łuszczący sie klar, ślady
    papieru ściernego pod lakierem, nierównie wyczyszczoną szpachlę albo
    nawet pekąjącą a on ci bedzie twierdził że 10letnie auto ma prawo mieć
    takie oznaki. Hadlarz przynajmniej nie udaje wariata i debila w jednej
    osobie. Najwyżej może udawać niewiedze bo auta nie zna od nowości.
    I jeszcze jedno, według polskiego prawa o wiele łatwiej zwrócić auto
    pośrednikowi, kupując złoma od prywatnej osoby możesz mu najwyżej
    pomachać palcem po fakcie.

    > Dlatego tez sie generealizuje i wszystkich handlarzy traktuje tak samo
    > omijajac szerokim lukiem. Co nie znaczy, ze nie ma troche bardziej
    > uczciwych.
    >
    > Ale tacy maja klientow z polecenia a nie z Allegro.

    Żle robisz, powinieneś oglądać auta a nie sprzedających.
    Jakby handlarz sprzedawał tylko auta z polecenia to zamknął by
    działalność po miesiacu z braku obrotów. To nie piekarnia że chodzisz
    tam codziennie na zakupy, trzeba szukać wszedzie rynku zbytu i przede
    wszystkim na internecie.