  • 1. Data: 2009-06-25 08:30:03
    Temat: gdzie naprawie rozrusznik w warszawie
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    witam. jak w temacie. mozecie polecic jakiegos sprawdzonego fachowca
    od rozrusznikow? nie mam nawet pojecia czy robi to mechanik, elektryk
    czy moze elektromechanik ;)

    pozdrawiam

    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 2. Data: 2009-06-25 09:23:35
    Temat: Re: gdzie naprawie rozrusznik w warszawie
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"Atlobek"
    jak w temacie. mozecie polecic jakiegos sprawdzonego fachowca od
    rozrusznikow?

    Na terenie samochodowki na Stawkach jest firma sprzedaja czesci
    elekromechaniki pojazdowej

    ...a jak nie to:
    Michal Demczuk
    http://www.demczuk.pl/
    niestety kawalek za Wawka.

    --
    T i zólte
    (te najszypsze)

  • 3. Data: 2009-06-25 09:52:01
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    cze dzieciaczki

    http://www.cyklo.acn.waw.pl/Firma/firma.html

    kiedyś u nich robiłem alternator i kilka innych drobiazgów

    pozdrovki
    fiodor

  • 4. Data: 2009-06-25 09:59:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fiodor pisze:

    > kiedyś u nich robiłem alternator i kilka innych drobiazgów

    Mi Cyklo robilo Alternator do GSX. Ladnie sie spisali i stosunkowo
    niedrogo i szybko.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2009-06-25 11:06:46
    Od: "Michał Demczuk" <m...@i...pl>

    Tytus z Fabryki wrote:
> [...]
    > rozrusznikow?
    >
    > Na terenie samochodowki na Stawkach jest firma sprzedaja czesci

    Powiem w skrocie: jesli masz problem z motocyklem, to zapraszam. Jesli
    natomiast jestes na 100% pewien swojej diagnozy, i chcesz umiesz go sam
    wyjac, to jedz z nim tu: http://www.bendiks.pl/ Drogo ale solidnie i to z
    pisemna gwarancja (sprawdzalem!).

    Pozdr..

    --
    Michał Demczuk
    www.demczuk.pl

  • 6. Data: 2009-06-25 13:16:01
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    dziekuje :)

  • 7. Data: 2009-06-29 11:13:04
    Od: Atlobek <a...@d...pl>

    a mogli byscie mi powiedziec jakie byly u Was objawy konczenia sie
    rozrusznika?