  • Data: 2004-03-19 13:40:18
    Temat: Re: gdzie najtaniej *.com ?
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Krajanowski T. napisał:

    > Czy musze osobiscie wziasc od mojej aktualnej firmy rejestrujacej jakies
    > loginy/hasla, czy goddaydy jakos wewnetrznie sobie to zalatwi pomiedzy nimi ?
    > Czyli zwyczajnie robie opcje transferu do goddady na godaddy i place, i nic
    > wiecej ?

    Jeśli się boisz, że firma, w której kupiłeś domenę nie zechce Ci
    przenieść domeny do innego rejestratora domen to po prostu poczekaj aż
    skończy się okres ważności domeny a potem kup ją u nowego rejestratora
    (GoDaddy?). A tak swoją drogą to czy w formularzu RIPE / ICANN Ty
    figurujesz jako właściciel domeny czy może firma, od której ją kupiłeś?

    K.