  • 1. Data: 2011-02-15 12:45:35
    Temat: gdzie kupic szprychy
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czołem!

    Szprychi penkli! Poszukuję szprych do tylnego koła do Transalpa XV600V-X
    PD10. Tylko nie mówcie, że zostaje serwis Hondy, gdzie jedna sztuka kosztuje
    niecałe 60 pln :( Powyżej 4 szt opłaca się kupić używane koło na alledrogo
    :). Felga będzie gratis. Gdzie można kupić pojedyncze szprychy dobrej
    jakości i w ludzkiej cenie? Nie, nie mam konta na je-bay'u.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 2. Data: 2011-02-15 14:33:44
    Temat: Re: gdzie kupic szprychy
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 13:45, ARO pisze:

    > Szprychi penkli! Poszukuję szprych do tylnego koła do Transalpa...

    Siema,

    jeśli nie pytałeś na naszym forum (http://transalpclub.pl/), to polecam
    spróbować.
    Mamy kilka osób, które prowadzą sklepy z częściami, myślę, że coś doradzą...

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 3. Data: 2011-02-15 22:29:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > PD10. Tylko nie mówcie, że zostaje serwis Hondy, gdzie jedna sztuka
    > kosztuje niecałe 60 pln :( Powyżej 4 szt opłaca się kupić używane koło na
    > alledrogo
    Podobno jakiś-gość-gdzieś-dorabia.

    > Nie, nie mam konta na je-bay'u.

    Koszty przesyłki by Cię zjadły + IMHO wychodzi jednak drożej niż u nas.

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2011-02-16 11:14:09
    Od: "Marcin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał

    >Gdzie można kupić pojedyncze szprychy dobrej jakości i w ludzkiej cenie?

    Zapytaj tu:
    F.P.H. "BARTNIK" IMPORT - EKSPORT SPÓŁKA JAWNA
    ul. Wodzickiego 67, 42-200 Częstochowa
    tel./fax +48 34 360 56 63
    tel. +48 34 361 25 66
    www.bartnik.bigduo.pl
    e-mail: b...@b...pl

    Pozdroo,
    Klarkson RC46 FiY

  • 5. Data: 2011-02-16 13:08:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-16 12:14, Marcin pisze:
    > Użytkownik "ARO"<a...@p...pl> napisał

    > Zapytaj tu:
    > F.P.H. "BARTNIK" IMPORT - EKSPORT SPÓŁKA JAWNA
    > ul. Wodzickiego 67, 42-200 Częstochowa
    > tel./fax +48 34 360 56 63
    > tel. +48 34 361 25 66
    > www.bartnik.bigduo.pl
    > e-mail: b...@b...pl
    >

    > Pozdroo,
    > Klarkson RC46 FiY

    Zapomnij. Mi do KLR nie potrafili dorobic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2011-02-17 11:41:17
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał :

    > Zapomnij. Mi do KLR nie potrafili dorobic.

    Na czym trudnosc polegala?

    Przy tej okazji zapytam o typ gwintu. ZTCW w rowerowych szprychach stosuje
    się gwinty calowe. Czy tak samo jest w motocyklach? U mnie grubość drutu
    jest fi 3,5mm. Gwint oczywiście walcowany, a srednica jego 3,8mm. Skoku za
    pomocą metrycznego grzebienia nie potrafię zidentyfikować - ni to 0,6 ni 0,7
    a coś jakby pomiędzy. Ni w pinechę i w oko. Czyżby to była calówka? Niech
    mnie ktoś naprowadzi na tę właściwą drogę.

    pzdr
    --
    ARQ
    transalp

  • 7. Data: 2011-02-17 13:08:49
    Od: "Sławek " <s...@N...gazeta.pl>

    ARO <a...@p...pl> napisał(a):

    > Czołem!
    >
    > Szprychi penkli! Poszukuję szprych do tylnego koła do Transalpa XV600V-X

    Może kupić inne o podobnej grubości, skrócić i nagwintowac?

  • 8. Data: 2011-02-18 06:25:06
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Sławek " <s...@N...gazeta.pl> powiedział co wiedział :

    > Może kupić inne o podobnej grubości, skrócić i nagwintowac?

    Gdybym tylko miał walcarkę do gwintów z odpowiednią matrycą, na pewno
    pokusiłbym sie o takie rozwiązanie :)

    --
    ARQ
    transalp