  • Data: 2013-05-20 19:17:54
    Temat: Re: [gd] prosta gra strategiczna
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-20 19:01, firr kenobi pisze:

    > za mala mapa, 8x8 to zdeczko przesada

    Nie wróżę sukcesu. Tendencje na rynku gier
    są wręcz przeciwne:
    http://www.nerfnow.com/comic/891

    > "- chodzi o cos prostego tak by mozna to
    > zakodowac i skonczyc (z tym konczeniem
    > jest niezwykly problem) a zarazem mocno grywalnego tak zeby to byla fajna
    wartosciowa
    > gra " <- te wytyczne wlasciwie doytycza kazdego

    Dlatego proponuję planszówkę. Grywalność sprawdzona
    algorytmem ewolucyjnym, tylko zakodować.

    > gatunku gry ktora probuje zrobic, teraz
    > przyszlo mi by troche pokombinowac nad
    > strategiami

    > jak ktos gral w jakas prostą ale fajna
    > strategie to moglby opisac na czym ta
    > fajnosc polegala i co to bylo (tylko
    > mowie chodzi o cos prostego )

    To jest gra oparta na prostym pomyśle, wykonana
    w miarę prostymi metodami i GENIALNA:)

    http://knucklecracker.com/creeperworld/web/play.php

    Budujesz sieć obronną i walczysz z "kisielem".
    Demo na stronce jako flash.

    pzdr
    bartekltg