  • 1. Data: 2015-04-04 23:05:39
    Temat: gaznik 2t problem
    Od: sorlotti <sorlotti@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam mam problem z gaznikiem w 2t nie da sie wyregulowac gaznika mam
    srubke zakrecona gdyz dobrze jedzie tylko na poczatku nie chce wejsc na
    obroty a jak odkrece srubke troche to juz osiagi leca w dul skuter sie nie
    wkreca w pretkosc jak jechalem 75 to jak odkrece to 55-60 prosze o pomoc z
    tym skuterem

  • 2. Data: 2015-04-04 23:14:37
    Temat: Re: gaznik 2t problem
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-04-04 23:05, sorlotti wali po oczach:

    > mam srubke zakrecona

    Na 100% śrubke masz poluzowaną =(:-o

  • 3. Data: 2015-04-05 09:46:18
    Od: sorlotti <sorlotti@_NOSPAM_o2.pl>

    Ale mam zakrecona ona niema luzow nic

  • 4. Data: 2015-04-05 20:39:09
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 05.04.2015 o 09:46, sorlotti pisze:
    > Ale mam zakrecona ona niema luzow nic

    no to daj się jej trochę wyluzować.
    A sam poczytaj może o regulacji gaźnika bo tam się niczym nie kręci tak
    na pałę

    --
    Arni

  • 5. Data: 2015-04-05 23:31:17
    Od: sorlotti <sorlotti@_NOSPAM_o2.pl>

    No ja ja odkrecilem troche prawie nic i skuter ledwo chodzil szybko sie
    zbieral ale przy 20 chamuje do 10-5 i znowu i nie wiem co z nim jest na
    cieplym silniku odkrecalem srube albo dysze nowa bo mam seryjna tylko jak
    dawalem dysze 80 to tez kicha i strasznie kopci on moze gaznik padl
    minimalnie srubke odkrece i skuter nie chce chodzic

  • 6. Data: 2015-04-06 07:27:57
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Sun, 5 Apr 2015 21:31:17 +0000 (UTC), sorlotti
    <sorlotti@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > No ja ja odkrecilem troche

    Jąkasz się czy naprawdę se jaja odkręciłeś?
    --
    Pozdro
    tadzik

    --