-
Data: 2012-03-06 22:48:31
Temat: Re: gasnie, szarpie, nie daje obrotow
Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-03-06 19:24, michalis pisze:
> Jeśli można chciałbym powrócić do tego tematu. Wymieniłem filtr paliwa
> bo i tak miałem to zrobić. Oczywiście nie pomogło. Sprawa jest dziwna bo
> jeden dzień auto jeździ bez zarzutu, następnego jest tragedia. Odpala z
> trudnością. Gdy odpali - po wciśnięciu na luzie pedału gazu w celu
> przygazowania obroty wchodzą normalnie, potem spadają do zera, słychać
> takie jakby cyknięcie (na chwile obroty zero) i znów normalnie pracują
> jak na jałowym jakby coś się odtykało. Przy dojeżdżaniu do świateł
> (sprzęgło) gaśnie. Zacząłem podejrzewać pompę paliwa, żeby to
> potwierdzić dzisiaj podczas problemów przełączyłem auto na LPG (myślałem
> że wtedy problemy ustaną). Niestety nie. Przy jeździe na gazie działy
> się rzeczy jeszcze bardziej dziwne ;), przy dojeżdżaniu do skrzyżowania
> wcisnąłem sprzęgło aby zredukować bieg i auto zgasło na sekunde
> (wszystkie kontrolki świecą) po czym samo znów, sam z siebie silnik
> zaczął normalnie pracować. Normalnie zdębiałem. Przy następnym
> skrzyżowaniu zgasł na dobre i z wielkim trudem odpalił na benzynie
> (naprawdę w wielkich bólach). Dojechałem na zielonej fali pod dom.
> Zacząłem testować - ruszać, hamować, ruszać, hamować i znów wszystko
> było normalnie. Szczerze powiem że ręce mi już opadają. Wiem - pojedź do
> mechanika. Byłem u niego przy okazji wymiany filtra ale wtedy wszystko
> dobrze pracowało. Chyba jedynym wyjściem jest zostawić mu auto na parę
> dni i niech testuje bo ja już nie mam siły.
>
> Pytanie nr 1: czy dalej mogę podejrzewać pompę paliwa skoro auto ma
> problemy również podczas jazdy na LPG?
>
> Pytanie nr 2: Co może oznaczać ta sytuacja: normalne obroty na jałowym
> biegu, wciśnięcie pedału gazu, obroty wzrastają po czym spadają do zera,
> cyknięcie (?) i znów normalna praca.
>
> Z góry dzięki.
Przewaliłem właśnie kilkadziesiąt for o francuzach i winnym moich
objawów może być:
1. silnik krokowy
2. przepustnica/przepływomierz powietrza
3. cewki zapłonowe
Przy czym numer 2 jest najbardziej prawdopodobny bo krokowy reguluje
tylko obroty na jałowym.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=