eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygasnie, szarpie, nie daje obrotowRe: gasnie, szarpie, nie daje obrotow
  • Data: 2012-03-06 22:48:31
    Temat: Re: gasnie, szarpie, nie daje obrotow
    Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-03-06 19:24, michalis pisze:

    > Jeśli można chciałbym powrócić do tego tematu. Wymieniłem filtr paliwa
    > bo i tak miałem to zrobić. Oczywiście nie pomogło. Sprawa jest dziwna bo
    > jeden dzień auto jeździ bez zarzutu, następnego jest tragedia. Odpala z
    > trudnością. Gdy odpali - po wciśnięciu na luzie pedału gazu w celu
    > przygazowania obroty wchodzą normalnie, potem spadają do zera, słychać
    > takie jakby cyknięcie (na chwile obroty zero) i znów normalnie pracują
    > jak na jałowym jakby coś się odtykało. Przy dojeżdżaniu do świateł
    > (sprzęgło) gaśnie. Zacząłem podejrzewać pompę paliwa, żeby to
    > potwierdzić dzisiaj podczas problemów przełączyłem auto na LPG (myślałem
    > że wtedy problemy ustaną). Niestety nie. Przy jeździe na gazie działy
    > się rzeczy jeszcze bardziej dziwne ;), przy dojeżdżaniu do skrzyżowania
    > wcisnąłem sprzęgło aby zredukować bieg i auto zgasło na sekunde
    > (wszystkie kontrolki świecą) po czym samo znów, sam z siebie silnik
    > zaczął normalnie pracować. Normalnie zdębiałem. Przy następnym
    > skrzyżowaniu zgasł na dobre i z wielkim trudem odpalił na benzynie
    > (naprawdę w wielkich bólach). Dojechałem na zielonej fali pod dom.
    > Zacząłem testować - ruszać, hamować, ruszać, hamować i znów wszystko
    > było normalnie. Szczerze powiem że ręce mi już opadają. Wiem - pojedź do
    > mechanika. Byłem u niego przy okazji wymiany filtra ale wtedy wszystko
    > dobrze pracowało. Chyba jedynym wyjściem jest zostawić mu auto na parę
    > dni i niech testuje bo ja już nie mam siły.
    >
    > Pytanie nr 1: czy dalej mogę podejrzewać pompę paliwa skoro auto ma
    > problemy również podczas jazdy na LPG?
    >
    > Pytanie nr 2: Co może oznaczać ta sytuacja: normalne obroty na jałowym
    > biegu, wciśnięcie pedału gazu, obroty wzrastają po czym spadają do zera,
    > cyknięcie (?) i znów normalna praca.
    >
    > Z góry dzięki.

    Przewaliłem właśnie kilkadziesiąt for o francuzach i winnym moich
    objawów może być:

    1. silnik krokowy
    2. przepustnica/przepływomierz powietrza
    3. cewki zapłonowe

    Przy czym numer 2 jest najbardziej prawdopodobny bo krokowy reguluje
    tylko obroty na jałowym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: