-
Data: 2012-03-06 22:48:31
Temat: Re: gasnie, szarpie, nie daje obrotow
Od: michalis <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2012-03-06 19:24, michalis pisze:
> Jeśli można chciałbym powrócić do tego tematu. Wymieniłem filtr paliwa
> bo i tak miałem to zrobić. Oczywiście nie pomogło. Sprawa jest dziwna bo
> jeden dzień auto jeździ bez zarzutu, następnego jest tragedia. Odpala z
> trudnością. Gdy odpali - po wciśnięciu na luzie pedału gazu w celu
> przygazowania obroty wchodzą normalnie, potem spadają do zera, słychać
> takie jakby cyknięcie (na chwile obroty zero) i znów normalnie pracują
> jak na jałowym jakby coś się odtykało. Przy dojeżdżaniu do świateł
> (sprzęgło) gaśnie. Zacząłem podejrzewać pompę paliwa, żeby to
> potwierdzić dzisiaj podczas problemów przełączyłem auto na LPG (myślałem
> że wtedy problemy ustaną). Niestety nie. Przy jeździe na gazie działy
> się rzeczy jeszcze bardziej dziwne ;), przy dojeżdżaniu do skrzyżowania
> wcisnąłem sprzęgło aby zredukować bieg i auto zgasło na sekunde
> (wszystkie kontrolki świecą) po czym samo znów, sam z siebie silnik
> zaczął normalnie pracować. Normalnie zdębiałem. Przy następnym
> skrzyżowaniu zgasł na dobre i z wielkim trudem odpalił na benzynie
> (naprawdę w wielkich bólach). Dojechałem na zielonej fali pod dom.
> Zacząłem testować - ruszać, hamować, ruszać, hamować i znów wszystko
> było normalnie. Szczerze powiem że ręce mi już opadają. Wiem - pojedź do
> mechanika. Byłem u niego przy okazji wymiany filtra ale wtedy wszystko
> dobrze pracowało. Chyba jedynym wyjściem jest zostawić mu auto na parę
> dni i niech testuje bo ja już nie mam siły.
>
> Pytanie nr 1: czy dalej mogę podejrzewać pompę paliwa skoro auto ma
> problemy również podczas jazdy na LPG?
>
> Pytanie nr 2: Co może oznaczać ta sytuacja: normalne obroty na jałowym
> biegu, wciśnięcie pedału gazu, obroty wzrastają po czym spadają do zera,
> cyknięcie (?) i znów normalna praca.
>
> Z góry dzięki.
Przewaliłem właśnie kilkadziesiąt for o francuzach i winnym moich
objawów może być:
1. silnik krokowy
2. przepustnica/przepływomierz powietrza
3. cewki zapłonowe
Przy czym numer 2 jest najbardziej prawdopodobny bo krokowy reguluje
tylko obroty na jałowym.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=