  • 31. Data: 2004-06-12 20:45:42
    Temat: Re: gandi.net ukradlo domene
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <s...@m...hq.eo.pl>
    hubert depesz lubaczewski napisał(a):
    > to też. ale faksem i smailem? przecież chcę domenę *w internecie*. eh.
    A przeprowadzasz się?

    "2. ORGANISATION NAME
    The name and postal address of the organisation establishing this
    domain. This organisation must be based in the Kingdom of Swaziland."

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 32. Data: 2004-06-12 21:13:18
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    Dnia 6/11/04 9:33 AM, Użytkownik Asmodeusz napisał :
    > Przestrzegam przed serwisem gandi.net. Korzystam z ich usług od 2001 i
    > nigdy nie bylo problemu aż do tego roku.
    > Nie ściągnęli w teminie pieniędzy z konta, zablokowali domenę.

    Kiedyś, kiedy jeszcze korzystałem z Gandi, uważałem ją za bardzo dobrą
    firmę i na pewno niesprzyjającą oszustom. W owym czasie Gandi nie miało
    żadnej polityki automatycznego ściągania pieniędzy z konta, tylko przed
    upłynięciem okresu ważności przysyłało maila z sugestią wykupienia
    domeny na kolejny okres.

    Czy przypadkiem coś Ci się w tej materii nie pomieszało? Czy na pewno
    nie dostałeś maila od Gandi informującego o upływającym okresie rejestracji?

    To, że domena została wykupiona przez kogo innego w ogóle nie jest
    niczym dziwnym. Firmy od cybersquattingu monitorują likwidowane domeny
    oraz badają ich popularność z okresu kiedy działały. Jeśli była
    popularna, jasnym jest że warto ją zarejestrować aby przynajmniej podbić
    sobie oglądalność, a jesli dobrze pójdzie odsprzedać z zyskiem. Niestety
    -- IMHO sam jesteś po części sobie winien.

    Wanted

  • 33. Data: 2004-06-13 09:17:45
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    Dariusz Sznajder wyrzeźbił(a):
    > A przeprowadzasz się?

    wiesz - jak wygra samoobrona/lepper to swaziland może się okazać rajem.

    depesz

    --
    napisanie do mnie na priv daje 99.9% gwarancję braku odpowiedzi
    *---------------------------------------------------

  • 34. Data: 2004-06-13 15:35:38
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    hubert depesz lubaczewski wrote:

    > wiesz - jak wygra samoobrona/lepper to swaziland może się okazać rajem.

    Powodzenia życzę, nawet Alain Delon nie dostał obywatelstwa -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 35. Data: 2004-06-13 16:14:09
    Od: VoMi7 <v...@N...pl>

    Andrzej Bursztynski wrote:

    > Powodzenia życzę, nawet Alain Delon nie dostał obywatelstwa -)

    a kto to jest ?

    --
    VoMi7

  • 36. Data: 2004-06-13 16:43:18
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    VoMi7 wrote:

    > a kto to jest ?

    Chyba sobie żarty stroisz?

    http://www.alaindelon.com

  • 37. Data: 2004-06-13 20:55:53
    Od: "Archie" <a...@r...net>

    "Mateusz Pronobis" wrote...

    | Hej
    | Ja mam swoje w rejestrator.net i vpol.pl, rejestrator nawet kiedys
    | pomagal mi odzyskac domene za ktora zapomnialem zaplacic wiec sa raczej
    | ok a w vpol jest w miare tanio ;)

    Witam.
    4 domeny w rejestrator.net. Generalnie wszystkie 4 od prawie od 2 lat.
    Zadnych problemow. Szybko, sprawnie, uczciwie.

    Pozdrawiam, Archie

  • 38. Data: 2004-06-13 21:14:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on 13 Jun 2004 16:43:18 GMT,
    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> screamed:

    > Chyba sobie żarty stroisz?
    >
    > http://www.alaindelon.com

    Czyli właściciel jednej domeny... wielka mi osobistość (;

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 39. Data: 2004-06-14 01:29:52
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    Andrzej Bursztynski wyrzeźbił(a):
    > Powodzenia życzę, nawet Alain Delon nie dostał obywatelstwa -)

    a chciał?
    poczytał o swazilandzie na cia-world-factbook. wygląda dosyć
    nieciekawie.

    depesz

  • 40. Data: 2004-06-14 07:16:50
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Marcin Sochacki wrote:

> [...]
    >
    > Czy przypadkiem coś Ci się w tej materii nie pomieszało? Czy na pewno
    > nie dostałeś maila od Gandi informującego o upływającym okresie

    Owszem dostałem, owszem skorzystałem z propozycji i próbowałem zapłacić
    kartą przez ten ichniejszy formularz.
    Zostało przyjęte, parę dni później na rachunku pojawiła się blokada na
    poczet transakcji kartowej, parę dni później blokada została zdjęta, a
    transakcja w wyciągu nie pojawiła się. Pomyślałem że pewnie bank
    negatywnie zweryfikował albo coś takiego.

    Wszedłem więc ponownie na stronę, tam gdzie można dokończyć transakcję i
    monitorować w jakiej fazie jest płatność. Ich system stwierdził że nie
    posiada informacji o takowej transakcji. Próba ponownego przedłużenia (w
    międzyczasie skończyła się ważność domeny) kończyła się komunikatem że
    taka domena nie istnieje i nie może być przedłużona. Próba ponownej
    rejestracji kończyła się komunikatem że domena jest zarejestrowana przez
    innego rejestratora i gandi nie może jej rejestrować. Whois twierdził że
    domena jest zarejestrowana przez gandi. Po pewnym czasie i wyczerpaniu
    wszystkich możliwych pomysłów postanowiłem jeszcze raz sprawdzić stan
    domeny i do nich napisać lub zadzwonić. No i sprawdziłem. Że jest sprzedana.

> [...]
    > sobie oglądalność, a jesli dobrze pójdzie odsprzedać z zyskiem. Niestety
    > -- IMHO sam jesteś po części sobie winien.

    No popularna to ona raczej nie była. Chyba że monitorowali moje liczne
    próby ponownej rejestracji. Co ciekawsze, sprawdziłem druga domene (bo
    były dwie) i okazuje się że jest wolna. Tej nie próbowałem odzyskać.
    Może ja wpadam w paranoje ale skąd oni wiedzieli że jedną chciałem
    odzyskać a drugiej nie. Monitorują ruch na gandi ?

    pozdrawiam
    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919