  • 11. Data: 2004-06-11 14:41:11
    Temat: Re: gandi.net ukradlo domene
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl> pisze:

    >Może być droga. Grunt żeby
    >akceptowali karty kredytowe i nie robili sobie jaj.

    Z polskich polecam home.pl, a z zagranicznych directnic.com.

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 12. Data: 2004-06-11 21:50:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Miernik <m...@c...pl> wrote:

    > Tak naprawdę to Gandi.net zawsze uważałem za najbardziej wiarygodnego
    > rejestratora w całym internecie, i zarejestrowałem tam ze dwie domeny
    > i znajomi rejestrowali, Gandi obsługuje też domenę gnu.org

    A ja polecę godaddy.com
    Znam kilka osób, które mają tam zarejstrowane wiele domen, sam mam kilka -
    Domains by Proxy działa bardzo ładnie (nie licząc tego, że trzeba płacić per
    każda domena :(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2004-06-11 22:09:50
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> pisze:

> [...]
    >Domains by Proxy działa bardzo ładnie (nie licząc tego, że trzeba płacić per

    Potwierdzam, z tych tańszych można jeszcze polecić idotz.net -
    'odkryłem' to rok temu, trzymam u nich 4 domeny (mają duży
    wybór różnych .tld, jeśli ktoś potrzebuje).

    --
    Neas, <n...@u...neas.ws>, http://www.drzwi.org

  • 14. Data: 2004-06-11 22:21:08
    Od: Marcin Kulas <0...@j...org>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > A ja polecę godaddy.com
    > Znam kilka osób, które mają tam zarejstrowane wiele domen, sam mam
    > kilka - Domains by Proxy działa bardzo ładnie (nie licząc tego,
    > że trzeba płacić per każda domena :(

    Ciut tańszy od jest prepaidowy rrpproxy.net (ok. $1 mniej), ale brakuje
    mi tam czegoś w rodzaju domainbyproxy, więc sam korzystam z godaddy.

    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 16. Data: 2004-06-11 22:33:58
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Fri, 11 Jun 2004 12:31:55 +0200, "Jakub Żukowski"
    <j...@N...venomski.com> wrote:

    >Witam,
    >[ciach]
    >Przeciez to wszystko to posrednicy. Kupujesz u zrodla i nie masz problemow.

    NIe. To nie posrednicy, to OSZUSCI!
    Posrednik wypelni ci kwity, wysle zgloszenie - ale domene zarejestruje
    na ciebie a nie na siebie. Oczywiscie skasuje za usluge i bedzie
    kasowac za utrzymanie na swoich DNS-ach (pisze tu oczywiscie o domenie
    samodzielnej a nie poddomenie w domenie dostawcy).

    --
    Darek

  • 15. Data: 2004-06-11 22:33:58
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Fri, 11 Jun 2004 09:33:26 +0200, Asmodeusz
    <c...@n...asmodeusz.prv.pl> wrote:

    [...]
    >Odkupię ją oczywiście (właściwie to 2 domeny ale tylko na jednej mi aż
    >tak zależy). Ale w związku z powyższym mam pytanie. Czy znacie jakas
    >*uczciwa* firme rejestrujaca domeny ? Może być droga. Grunt żeby
    >akceptowali karty kredytowe i nie robili sobie jaj.

    Uczciwa firma nie rejestruje domeny na siebie tylko na klienta - a
    oplaty to ewentualnie pobiera za utrzymanie domeny na swoich DNS-ach.
    Po to wlasnie nazwy domenowe wymyslono zeby zmnieniajac dostawce nie
    smieniac namiarow w sieci - wystarczy przeniesc domene na DNS-y nowego
    dostawcy. Przy takiej konstrukcji firma poprzez ktora domene
    rejestrujesz nie ma zadnej mozliwisci pozbawienia cie tej domeny -
    domena jest twoja, jak im na czas nie zaplacisz to co najwyzej moga
    wywalic cie ze swoich DNS-ow i domena bedzie twoja choc
    nieobslugiwana.

    --
    Darek

  • 17. Data: 2004-06-11 23:48:17
    Od: "QBass" <Q...@P...Fm>

> [...]
    > domena jest twoja, jak im na czas nie zaplacisz to co najwyzej moga
    > wywalic cie ze swoich DNS-ow i domena bedzie twoja choc
    Hej, tak z ciekawosci - ta domena jest moja czy mojego dostawcy ?:)
    http://www.whois.net/whois.cgi2?d=quas.org
    Pozdrawiam, Kuba

  • 18. Data: 2004-06-12 07:20:35
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Użytkownik "QBass" <Q...@P...Fm> napisał w wiadomości
    > Hej, tak z ciekawosci - ta domena jest moja czy mojego dostawcy ?:)
    > http://www.whois.net/whois.cgi2?d=quas.org
    > Pozdrawiam, Kuba

    Admin ID:ONLC-998961-1
    Admin Name:Piotr Nowak
    Admin Organization:NetArt
    Admin Street1:Zabawa 118
    Admin City:Wieliczka
    Admin State/Province:malopolskie
    Admin Postal Code:32-020
    Admin Country:PL
    Admin Phone:+48.126241918
    Admin Email:i...@n...pl

    Uniemozliwiaja transfer - trzeba sie ich prosic o zmiane.

  • 19. Data: 2004-06-12 08:21:05
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>

    Neas wyrzeźbił(a):
    > Potwierdzam, z tych tańszych można jeszcze polecić idotz.net -
    > 'odkryłem' to rok temu, trzymam u nich 4 domeny (mają duży
    > wybór różnych .tld, jeśli ktoś potrzebuje).

    a propos różnych .tld - czy macie pomysł jak zarejestrować domenę w .sz?
    dzięki whois i webowi znalazłem jakieś 2/3 maile w @costam.sz,
    napisalem, ale zero odzewu.

    depesz

    --
    napisanie do mnie na priv daje 99.9% gwarancję braku odpowiedzi
    *---------------------------------------------------

  • 20. Data: 2004-06-12 10:51:47
    Od: Rafal Jankowski <r...@d...pl>

    On Sat, 12 Jun 2004, hubert depesz lubaczewski wrote:

    > a propos różnych .tld - czy macie pomysł jak zarejestrować domenę w .sz?
    > dzięki whois i webowi znalazłem jakieś 2/3 maile w @costam.sz,
    > napisalem, ale zero odzewu.

    Ja bym najpierw spróbował tak:
    $ host -t ns sz.