  • Data: 2016-12-18 18:29:18
    Temat: Re: galimatias z OC
    Od: xyz <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.12.2016 o 22:38, Budzik pisze:
    > Użytkownik pueblo n...@n...pl ...
    >
    > Niczego nie beda sie czepiac.
    > Ubezpieczenie jest na samochód - nie na nr rejestracyjny, nie na kolor, nie
    > na nr silnika - tylko na samochód.
    > A cóż lepiej identyfikuje samochód niz nr VIn...

    Dokładnie, choć raz kupując auto nie zauważyłem literówki w polisie OC w
    numerze VIN.
    To były jajca dopiero, bo się nic nie zgadzało, nawet nr rejestracyjny
    bo poprzedni właściciel kupił OC zanim auto przerejestrował na siebie po
    wykupieniu z leasing... a później nie zrobił aneksu.
    Ale mając całą historię: fakturę poprzedniego właściciela, umowę
    kupna-sprzedaży, polisę dało się to odkręcić w TU.
    Oczywiście nie obyło się bez przygód bo dwa razy w aneksach popełnili
    błędy, raz z modelem auta, adresem oraz, o zgrozo, z numerem samej
    polisy. W kolejnej poprawce poprawili literówkę w adresie ale tylko w
    jednym miejscu więc daliśmy sobie spokój bo ta polisa była jeszcze na
    1,5 miesiąca...
    Tak więc i takie ciężkie byki da się poprawić :)
    Oczywiście w sytuacji kryzysowej, jakiejś stłuczki było by ciężko to
    wytłumaczyć.

    --
    --- xyz