  • 1. Data: 2015-04-12 22:43:29
    Temat: galaxy s2 - problem z ładowaniem
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    witam
    pacjent - galaxy s2, od nowości w moich rękach
    nie ładuje.

    po podłączeniu kabla usb - dowolnego z 5 posiadanych, pobór prądu z
    ładowarki (dowolnej z 5 plus usb w kompach) zaczyna pobierać prąd prawie
    pół ampera (czyli prawidłowo) na ekranie pojawia się informacja o
    ładowaniu i... prąd spada do 3 miliamper - czyli dupa blada
    jakieś pomysły? google informuje o wielu przypadkach wyłamanych gniazd
    usb w telefonie, ale wyłamane gniazdo - na mój rozum- nie przepuszcza
    pół ampera przez 10 sekund....
    ToMasz

  • 2. Data: 2015-04-13 11:14:54
    Temat: Re: galaxy s2 - problem z ładowaniem
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-12 22:43, Tomasz wrote:
> [...]
    > jakieś pomysły? google informuje o wielu przypadkach wyłamanych gniazd
    > usb w telefonie, ale wyłamane gniazdo - na mój rozum- nie przepuszcza

    Przepraszam za banalne pytanie - akumulator masz sprawny?

    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-13 11:38:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 12 Apr 2015 22:43:29 +0200, Tomasz <t...@p...fm> wrote:
> [...]
    gniazd
    > usb w telefonie, ale wyłamane gniazdo - na mój rozum- nie

    Pad gniazda (styk gniazdo-płytka) może być oberwany. Po przepływie
    dużego prądu może się odkształcać i tracić styk. S2 dość łatwo się
    rozbiera i można to sprawdzić. Czasami zanieczyszczone są styki
    gniazdo-wtyczja, pomaga wtedt przemycie gniazda izopropanolem.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-04-13 16:05:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.04.2015 o 11:14, Uncle Pete pisze:

    > Przepraszam za banalne pytanie - akumulator masz sprawny?
    >
    > Piotr

    zewnętrzna ładowarka "alkowa" ze starego samsunga i780, po przeróbce za
    pomoca piłki do metalu, ładuje owe baterie (dwie) z galaxy s2. po pełnym
    naładowaniu galaxy informuje że jedna ma 81% druga 86%. na każdej galaxy
    działa 24-48 godzin.
    stawiam że sprawne ale lekko zużyte
    ToMasz

  • 5. Data: 2015-04-13 18:53:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 11:14, Uncle Pete pisze:

    > Przepraszam za banalne pytanie - akumulator masz sprawny?
    >
    > Piotr

    I to może być właśnie prawidłowa odpowiedź. S2 u kumpla tak się
    zachowywał. Na chwilę nową baterię podpiąłem z innego i telefon wstał.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-04-16 01:04:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" mggtl3$37h$...@m...internetia.pl

    > I to może być właśnie prawidłowa odpowiedź. S2 u kumpla tak się zachowywał. Na
    chwilę nową baterię podpiąłem z innego i telefon
    > wstał.

    To chyba jakaś plaga -- też znam uszkodzone akumulatory z SG2.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-04-16 15:23:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To chyba jakaś plaga -- też znam uszkodzone akumulatory z SG2.

    Mają prawo - to już leciwy telefon.