  • 1. Data: 2017-02-02 16:00:22
    Temat: g1wh - zachowanie pliku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak wiadomo, naciskając przycisk mode oznaczamy danny fragment nagrania
    jako ten do zachowania, ktory juz nie zostanie usuniety.
    Ale co zrobić jeżeli:
    - coś się na drodze wydarzyło.
    - chce oznaczyc dany fragment a tu:
    - własnie rozpoczał sie nowy segment.
    Da się oznaczyć poprzedni fragment?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 2. Data: 2017-02-02 16:48:48
    Temat: Re: g1wh - zachowanie pliku
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jak wiadomo, naciskając przycisk mode oznaczamy danny fragment nagrania
    > jako ten do zachowania, ktory juz nie zostanie usuniety.
> [...]

    Da się, ale to upierdliwe. Wyłączasz nagranie, klikasz dwa razy (nigdy nie
    pamiętam który przycisk - chyba ten prawy dolny), żeby wejść w tryb
    podglądu, klikasz przycisk (znów nie pamiętam który, chyba ten lewy dolny,
    albo lewy górny), żeby przejść do poprzedniego nagrania (bo będzie
    pokazywał to, które się właśnie zaczęło i które zatrzymałeś), klikasz menu
    (chyba ten prawy górny) i możesz wybrać "zablokuj jedno".

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 3. Data: 2017-02-02 19:31:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

> [...]
    > (bo będzie pokazywał to, które się właśnie zaczęło i które
    > zatrzymałeś), klikasz menu (chyba ten prawy górny) i możesz wybrać

    Super, bardzo dziękuję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2017-02-03 00:31:10
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    w moich g1wh 'oznaczenie' nagrania powoduje, że nie da się go skopiować
    z karty - więc tego w ogóle nie robię.

  • 5. Data: 2017-02-03 15:50:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Scobowski <s...@t...pl> wrote:

    > w moich g1wh 'oznaczenie' nagrania powoduje, że nie da się go skopiować
    > z karty - więc tego w ogóle nie robię.

    Hmm, dziwne. U mnie plik przechodzi do katalogu "...ABCDE".

  • 6. Data: 2017-02-03 20:58:26
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Hmm, dziwne. U mnie plik przechodzi do katalogu "...ABCDE".

    Haha! U mnie plik zwyczajnie dostaje atrybut "readonly" :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 7. Data: 2017-02-04 08:04:56
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 03.02.2017 o 20:58, Mateusz Bogusz pisze:

    > Haha! U mnie plik zwyczajnie dostaje atrybut "readonly" :-)

    Co chińczyk, to inny soft ;-)
    CCiekawe, jak wygląda i jak działa 'oryginalne' g1wh :P

  • 8. Data: 2017-02-04 11:46:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-03 20:58, Mateusz Bogusz wrote:

    > Haha! U mnie plik zwyczajnie dostaje atrybut "readonly" :-)

    A u mnie z plikiem nie dzieje się nic, mimo że na ekranie pojawia się
    kluczyk.

  • 9. Data: 2017-02-04 11:47:29
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 3 Feb 2017 20:58:26 +0100, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:

    >Haha! U mnie plik zwyczajnie dostaje atrybut "readonly" :-)

    W moiej G1W jest tak samo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 10. Data: 2017-02-04 11:48:29
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > A u mnie z plikiem nie dzieje się nic, mimo że na ekranie pojawia się
    > kluczyk.

    Lol. Znajdziemy chociaż drugie potwierdzenie któregoś z tutaj
    wymienionych sposobów? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz