    From: "M.G." <k...@t...zna>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: g.w..ne formularze
    Date: Wed, 28 Mar 2012 14:52:48 +0200

    On Wed, 28 Mar 2012 13:47:12 +0200, gierrro wrote:

    > Ale ja mam na myśli inny przypadek.
    >
    > Dlaczego raz wpisane hasło ma się czyścić, jeśli np. nie zaznaczyłem
    > jakiegoś tam zapoznania się z regulaminem? Bo na ogół się czyści. Po
    > prostu mi ręce opadają. "Na wszelki wypadek niech powpisuje wszystko
    > jeszcze raz". :)

    Nie wiem, wyłapanie takich błędów powinno odbywać się jeszcze przed
    submitem, javascriptowo, tak czy siak.

    > Problem w tym, że to jest większość, czyli jakaś głupia moda a nie
    > pojedyncze przypadki.

    Podejrzewam, że chodzi tutaj też o bezpieczeństwo. Gdyby hasło miało być
    wpisane w formularzu, musiałoby się pojawić w kodzie strony. A to już jest
    niebezpieczne. Publiczny komputer, ktoś robi "wstecz" itp. Hasła nie
    powinny być przesyłane plain textem, nie powinny w ogóle się nigdzie
    "pojawiać" poza pamięcią zaadresowaną przez przeglądarkę, a połączenie
    zawsze powinno być szyfrowane.

    Nigdy też się nad tym nie zastanawiałem ale może to przeglądarki
    automatyznie czyszczą inputy typu password.

    --
    M.G.