  • 11. Data: 2012-01-22 19:09:33
    Temat: Re: full wypas PC za 4 tys
    Od: "bosskg" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jfhjvp$s43$1@news.dialog.net.pl...

    > To nie jest agresja cioto spedalona tylko cos co sie nazywa swoboda
    > wypowiedzi.

    Obrażanie każdego komu odpowiadasz na jakiejklowiek grupie nazywasz swobodą
    wypowiedzi pacanie? Takim palantom powinni odcinać dostęp do internetu. Nikomu
    jeszcze nie pomogłeś to po ch..j się w ogóle odzywasz w danym temacie?

    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-01-22 19:09:40
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Pozwole się nie zgodzić, za 500 zł pecet może mieć problemy z odtwarzaniem
    > video ;) Poza tym nie nam uczyć innych na co wydają zarobione przez siebie
    > lub podarowane przez rodziców pieniądze. Filozoficznie - życie nie ma
    > sensu, więc niech chociaż jest z niego jakaś frajda, a przy okazji
    > zwiększy się konsumpcja ;)

    Rafale, naprawdę sądzisz, że ten cham zrozumie co piszesz?
    Pewnie nawet nie wie co to jest filozofia.
    Przecież jemu nie zależało na merytorycznej dyskusji, ale na tym
    by wylać tutaj swoje pomyje pełne wulgaryzmów.
    Juz tak stępiałeś na chamstwo, że odpowiadasz mu jakby nic się
    nie stało?

  • 13. Data: 2012-01-22 19:21:04
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    max wrote:
    > Mam 4 tys na samego kompa bez monitora. Może ktoś pomoże mi dobrać za
    > tą kasę config full czyli max wydajność ale nie do gier lecz
    > uwzględniam grafę nie integrę dającą dobry obraz na monitor 22-24
    > calowy.

    Pooglądaj ten obrazek, tu masz sprzęty ułożone w ładną tabelkę, ceny
    niestety w $, a tabelka jest z zeszłego roku, ale jakies rozeznanie będziesz
    miał.
    Przy okazji może wypowie się jakiś znawca czy to co tam jest wypisane ma
    sens.
    http://imageshack.us/photo/my-images/850/komputery1.
    png/

    --
    kajus44

  • 14. Data: 2012-01-22 19:28:01
    Od: "Kolo" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest agresja cioto spedalona tylko cos co sie nazywa swoboda
    > wypowiedzi.

    Oto co powstaje gdy chuj spłodzi chuja :) Wielki chuj zwany zenek :)

  • 15. Data: 2012-01-22 21:46:52
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=486&price_f
    rom=3900&price_to=4000&postcode_enabled=0&state=0&di
    stance=1&postcode=&city=&listing_sel=2&listing_inter
    val=7&a_text_i%5B135%5D%5B0%5D=&a_text_i%5B135%5D%5B
    1%5D=&a_text_f%5B82%5D%5B0%5D=&a_text_f%5B82%5D%5B1%
    5D=&a_enum%5B173%5D=1&change_view=Poka%C5%BC%C2%A0%3

  • 16. Data: 2012-01-23 09:12:18
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > To nie jest agresja cioto spedalona tylko cos co sie nazywa swoboda
    > wypowiedzi. Jakby byla agresja to bal bys sie tego czytac a do domu
    > wracal bys kanalami.

    swoboda wypowiedzi- tak. chamstwo- rowniez, jak najbardziej

> [...]
    > obliczen inzynierskich ale nie qrwa do takich pedalskich zastosowan. Do
    > ogladania golych dup to wystarczy skrzynka za 500zl.

    o, widze kolejny z tych co to lepiej wiedza gdzie i na co inni ludzie
    maja wydawac swoje pieniadze

  • 17. Data: 2012-01-23 19:36:32
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Atom" <A...@A...com> napisał w wiadomości
    > czy z wrodzonej agresji? Wiesz, to się da leczyć, tylko trzeba
    > pójść do odpowiedniego lekarza.

    Zenek właśnie jest u "odpowiedniego lekarza" ale nie powinien mieć dostępu
    do internetu :)

    --
    marfi