  • 1. Data: 2012-01-22 08:17:29
    Temat: full wypas PC za 4 tys
    Od: max <g...@w...pl>

    Mam 4 tys na samego kompa bez monitora. Może ktoś pomoże mi dobrać za tą
    kasę config full czyli max wydajność ale nie do gier lecz uwzględniam
    grafę nie integrę dającą dobry obraz na monitor 22-24 calowy.

    pozdro

  • 2. Data: 2012-01-22 14:32:07
    Temat: Re: full wypas PC za 4 tys
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-22 09:17, max pisze:
> [...]
    > kasę config full czyli max wydajność ale nie do gier lecz uwzględniam
    > grafę nie integrę dającą dobry obraz na monitor 22-24 calowy.

    Zainwestuj w slownik jezyka polskiego wiekszy pozytek bedzie z tych
    pieniedzy przyglupie niedojebany.

  • 3. Data: 2012-01-22 16:01:09
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    > Zainwestuj w slownik jezyka polskiego wiekszy pozytek bedzie z tych
    > pieniedzy przyglupie niedojebany.

    Nie takie błędy w polszczyźnie można znaleźć w Internecie.
    A Ty jesteś po prostu chamski i agresywny a to dużo gorzej
    świadczy o Tobie. niż o maxie jego błędy.
    To tak z zazdrości, że kogoś stać na wypasiony komputer
    czy z wrodzonej agresji? Wiesz, to się da leczyć, tylko trzeba
    pójść do odpowiedniego lekarza.

    Atom

  • 4. Data: 2012-01-22 16:01:46
    Od: max <g...@w...pl>

    to co jednak nie i7 a i5 a różnicę dołożyć do lepszej zasiłki :-)

  • 5. Data: 2012-01-22 16:22:50
    Od: Tomasz Konojacki <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-22 15:32, Zenek pisze:
    > Zainwestuj w slownik jezyka polskiego wiekszy pozytek bedzie z tych
    > pieniedzy przyglupie niedojebany.

    Zapomniałeś tabletek? :)

  • 6. Data: 2012-01-22 16:52:27
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-22 17:01, Atom pisze:

> [...]
    > To tak z zazdrości, że kogoś stać na wypasiony komputer
    > czy z wrodzonej agresji? Wiesz, to się da leczyć, tylko trzeba

    Max powinien zainwestowac w dobre mydlo coby mu syfy z ryja zeszly.

  • 7. Data: 2012-01-22 17:29:19
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    Użytkownik "Zenek" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Max powinien zainwestowac w dobre mydlo coby mu syfy z ryja zeszly.

    Ciebie Zenek najlepiej byłoby ubrać w kaftanik z zawiązanymi
    rękawami i zamknąć w pokoju bez klamek, bo jesteś NIENORMALNY.
    Lecz się człowieku bo taka agresja źle się skończy. Dla Ciebie.

    EOT

  • 8. Data: 2012-01-22 18:19:39
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-22 18:29, Atom pisze:
> [...]
    > rękawami i zamknąć w pokoju bez klamek, bo jesteś NIENORMALNY.
    > Lecz się człowieku bo taka agresja źle się skończy. Dla Ciebie.

    To nie jest agresja cioto spedalona tylko cos co sie nazywa swoboda
    wypowiedzi. Jakby byla agresja to bal bys sie tego czytac a do domu
    wracal bys kanalami.
    Wracajac do tematu trzeba byc idiotom zeby wydac 4 kola na "komputer" do
    ogladania golych dup na monitorze LCD. Ja rozumiem do skomplikowanych
    obliczen inzynierskich ale nie qrwa do takich pedalskich zastosowan. Do
    ogladania golych dup to wystarczy skrzynka za 500zl.

  • 9. Data: 2012-01-22 18:44:22
    Od: "Atom" <A...@A...com>

    Zenek:

    [...]

    Zenek:
> [...]
    > obliczen inzynierskich ale nie qrwa do takich pedalskich zastosowan. Do
    > ogladania golych dup to wystarczy skrzynka za 500zl.

    HA, HA, HA Specjalista od poprawnej polszczyzny się odezwał.
    HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA, HA ....

  • 10. Data: 2012-01-22 18:48:57
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > obliczen inzynierskich ale nie qrwa do takich pedalskich zastosowan. Do
    > ogladania golych dup to wystarczy skrzynka za 500zl.

    Pozwole się nie zgodzić, za 500 zł pecet może mieć problemy z
    odtwarzaniem video ;) Poza tym nie nam uczyć innych na co wydają
    zarobione przez siebie lub podarowane przez rodziców pieniądze.
    Filozoficznie - życie nie ma sensu, więc niech chociaż jest z niego
    jakaś frajda, a przy okazji zwiększy się konsumpcja ;)