    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: fox hole
    Date: Tue, 16 Nov 2010 17:20:36 +0000 (UTC)

    Pan Szczepan Białek napisał:

    > na przykład tu za 6 dolarów:
    > http://www.jaycar.com.au/productView.asp?ID=AS3305

    A tak, miałem właśnie mniej więcej taką słuchawkę krystaliczną
    jak ta jaycarska. Kabelek też był taki skręcany z dwóch drucików.
    Że też im się takie uchowały w tej Australii.

    Ale ja teraz o wysokoomowych dynamicznych.

    > Ile to u nas kosztuje?

    Co ile kosztuje? Gościu sam robi i sprzedaje po sto dolców. Plus wysyłka.
    Przecież jest napisane. Ale można też zrobić samemu.

    --
    Jarek