-
Date: Wed, 08 Sep 2010 12:12:01 +0200
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.11) Gecko/20100714
SUSE/3.0.6 Thunderbird/3.0.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
References: <4c872cc8$1@news.home.net.pl> <i67dap$rda$1@news.agh.edu.pl>
<4c874047$1@news.home.net.pl> <i67hvk$sjf$1@news.agh.edu.pl>
In-Reply-To: <i67hvk$sjf$1@news.agh.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
Message-ID: <4c876171$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1283940721 94.40.70.190 (8 Sep 2010 12:12:01 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 52
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309167
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.09.2010 10:37, marjan pisze:
>> W tym przypadku nie było to parkowanie - za środkiem drogi, po przejściu
>> przez kota większości szerokości jezdni, więc nie było to wybiegnięcie
>> "tuż pod".
>
> Mimo wszystko nadal uważam, że jak nie widziałeś sytuacji, tylko efekt
> "po", to nie można zakładać nadmiernej prędkości, bo nie wiemy jak się
> to wydarzyło.
Jasne - mógł spaść i z nieba.
Ale wszystko wskazuje na taki scenariusz - albo kierujący w ogóle nie
patrzył (konferencja telefoniczna?) lub uważał, że kilka sekund jest
ważniejsze niż kocie życie i nie zwolnił.
[ciach]
>> A konkretnie? Chodzi o przekraczanie dozwolonej prędkości?
>
> Też. Po prostu uważam, że jak ktoś czuje, że może jechać szybciej to
> niech jedzie i nic mi do tego. Zjeżdżam ustępując mu miejsca do
Mi to do tego, że to są drogi publiczne, i jak jakiś dresiarz albo
przedstawiciel handlowy przeceni swoje umiejętności lub nie doceni
warunków drogowych to może zabić niewinnych, w tym i mnie. Gdyby ginęli
tylko oni - żaden problem, popieram ewolucję.
> wyprzedzenia, i tyle (o ile mam taką możliwość).
> Sam też nie jeżdżę zgodnie ze wszystkimi przepisami, bo niestety nie są
> one stworzone tak, żeby się dało przejechać te 500 km nie naginając
> żadnego z nich, zwłaszcza ograniczeń prędkości z czapy.
Zgoda, ale nie zawsze są "z czapy". A czasami są "z czapy" bo normalne
ludzie olewają. Jest sobie taki mały zakręt przed rondem przed
Pruszkowem. Nie jest szczególnie trudny, wystarczy jechać zgodnie z
ograniczeniem.
Niestety ludzie tam pędzili jak głupi i przy byle deszczu ludzie
kończyli tam na drzewach. Więc na wszelki wypadek postawiono limit 20.
[ciach]
> Ale to nie jest tak, że kierowców dzielimy na tych co potrafią i tych co
> nie potrafią. Są kierowcy lepsi i gorsi, ale granica jest płynna. Każdy
> powinien jeździć na tyle, na ile może.
I na ile pozwalają warunki. Zgoda. A sędziowie powinni być nieprzekupni
i kompetentni. A urzędnicy powinni być pomocni i uprzejmi dla petentów.
A politykom powinno zależeń na dobru państwa i obywateli, a nie na
własnych stołkach i korzyściach. Tyle teorii.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.10 12:12 Andrzej Lawa
- 08.09.10 12:27 WS
- 08.09.10 12:30 Andrzej Lawa
- 08.09.10 12:33 LEPEK
- 08.09.10 12:38 Andrzej Lawa
- 08.09.10 12:54 J.F.
- 08.09.10 12:57 Samotnik
- 08.09.10 13:10 Matt
- 08.09.10 13:43 Arek (G)
- 08.09.10 13:56 SW3
- 08.09.10 14:02 KJ Siła Słów
- 08.09.10 14:25 Samotnik
- 08.09.10 14:38 Piotr Jurczak
- 08.09.10 14:59 to
- 08.09.10 15:00 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A