eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfotoradarów jest ZA MAŁORe: fotoradarów jest ZA MAŁO
  • Date: Wed, 08 Sep 2010 12:12:01 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.11) Gecko/20100714
    SUSE/3.0.6 Thunderbird/3.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    References: <4c872cc8$1@news.home.net.pl> <i67dap$rda$1@news.agh.edu.pl>
    <4c874047$1@news.home.net.pl> <i67hvk$sjf$1@news.agh.edu.pl>
    In-Reply-To: <i67hvk$sjf$1@news.agh.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.70.190
    Message-ID: <4c876171$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1283940721 94.40.70.190 (8 Sep 2010 12:12:01 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 52
    X-Authenticated-User: alawa.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309167
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.09.2010 10:37, marjan pisze:

    >> W tym przypadku nie było to parkowanie - za środkiem drogi, po przejściu
    >> przez kota większości szerokości jezdni, więc nie było to wybiegnięcie
    >> "tuż pod".
    >
    > Mimo wszystko nadal uważam, że jak nie widziałeś sytuacji, tylko efekt
    > "po", to nie można zakładać nadmiernej prędkości, bo nie wiemy jak się
    > to wydarzyło.

    Jasne - mógł spaść i z nieba.

    Ale wszystko wskazuje na taki scenariusz - albo kierujący w ogóle nie
    patrzył (konferencja telefoniczna?) lub uważał, że kilka sekund jest
    ważniejsze niż kocie życie i nie zwolnił.
    [ciach]

    >> A konkretnie? Chodzi o przekraczanie dozwolonej prędkości?
    >
    > Też. Po prostu uważam, że jak ktoś czuje, że może jechać szybciej to
    > niech jedzie i nic mi do tego. Zjeżdżam ustępując mu miejsca do

    Mi to do tego, że to są drogi publiczne, i jak jakiś dresiarz albo
    przedstawiciel handlowy przeceni swoje umiejętności lub nie doceni
    warunków drogowych to może zabić niewinnych, w tym i mnie. Gdyby ginęli
    tylko oni - żaden problem, popieram ewolucję.

    > wyprzedzenia, i tyle (o ile mam taką możliwość).
    > Sam też nie jeżdżę zgodnie ze wszystkimi przepisami, bo niestety nie są
    > one stworzone tak, żeby się dało przejechać te 500 km nie naginając
    > żadnego z nich, zwłaszcza ograniczeń prędkości z czapy.

    Zgoda, ale nie zawsze są "z czapy". A czasami są "z czapy" bo normalne
    ludzie olewają. Jest sobie taki mały zakręt przed rondem przed
    Pruszkowem. Nie jest szczególnie trudny, wystarczy jechać zgodnie z
    ograniczeniem.

    Niestety ludzie tam pędzili jak głupi i przy byle deszczu ludzie
    kończyli tam na drzewach. Więc na wszelki wypadek postawiono limit 20.

    [ciach]

    > Ale to nie jest tak, że kierowców dzielimy na tych co potrafią i tych co
    > nie potrafią. Są kierowcy lepsi i gorsi, ale granica jest płynna. Każdy
    > powinien jeździć na tyle, na ile może.

    I na ile pozwalają warunki. Zgoda. A sędziowie powinni być nieprzekupni
    i kompetentni. A urzędnicy powinni być pomocni i uprzejmi dla petentów.
    A politykom powinno zależeń na dobru państwa i obywateli, a nie na
    własnych stołkach i korzyściach. Tyle teorii.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: