  • 21. Data: 2011-02-01 23:31:55
    Temat: Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał
    > Może tu też tak jest, że jak fotoradar pstryknął, zdjęcie jest czytelne,
    > to nie ma bata - wezwanie musi być, bo potem ktoś tą straż miejską
    > skontroluje, wykryje "uznaniowość" karania mandatami i problem będzie miał
    > karzący?
    i myślisz, że jakby na fotce znalazł się pojazd straszy wiejskiej to wysłali
    by sobie zaproszenie celem wskazania osoby kierującej aby nałożyć na nią
    karę grzywny?

  • 22. Data: 2011-02-01 23:56:52
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    > IMO właśnie po to jest możliwość nieprzyjęcia mandatu i skierowania
    > sprawy do sądu, który racji kierowcy wysłucha i zapewne go nie ukarze.
    I obciążać sąd każdą pierdołą, którą można zwyczajnie udokumentować?

> [...]
    > to nie ma bata - wezwanie musi być, bo potem ktoś tą straż miejską
    > skontroluje, wykryje "uznaniowość" karania mandatami i problem będzie
    Gdyby nie było uzasadnienia pisemnego ze szpitala, kierowca nie miałby
    co protestować, ale uzasadnienie było. Tylko komendantowi "brakowało
    prawdy" w papierze z pieczątką i podpisem.

  • 23. Data: 2011-02-02 00:03:46
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Normalnie jakbym Rewinskiego slyszal skecz z doktorem:
    "...pijany kieeerowca... przywiezli pacjenta, a na to lekarz piiiijaaany
    powiedzial: bedzie zyl..."
    HAHAHA
    jakos tak ten skecz szedł :)
    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2011-02-02 08:48:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com>

    dat,wiadomosc.html

    > Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu), jednak
    > ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to mandat się chyba
    > nie należy?

    Na czym ta wyższa konieczność właściwie miałaby polegać ? Bo jak ja się do
    pracy spieszę to też jest wyższa konieczność. Jakby była niższa to bym się
    nie spieszył :-)

  • 25. Data: 2011-02-02 09:14:18
    Od: z <z...@g...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Na te słowa, kierowca udaje się do karetki, przeciera szmatką zakurzone
    > reflektory, przemywa płynem szyby, czyści tablice rejestracyjne,
    > sprawdza olej, ciśnienie powietrza, kontroluje działanie świateł. Wsiada
    > za kierownicę, ustawia fotel, lusterka, zapina pasy.
    itd.

    I tak niby powinno wyglądać wg prawa życie normalnego Kowalskiego co
    przestrzega przepisów bo one są dla jego dobra.
    W ten sposób mamy być twórczy, wydajni i doganiać świat.
    Powodzenia.

  • 26. Data: 2011-02-02 10:36:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    > i myślisz, że jakby na fotce znalazł się pojazd straszy wiejskiej to
    > wysłali by sobie zaproszenie celem wskazania osoby kierującej aby nałożyć
    > na nią karę grzywny?

    No ale to właśnie chodzi o to, by tak było. Skoro inne pojazdy są
    identyfikowane na podstawie zdjęć to czemu tutaj miałoby być inaczej.

  • 27. Data: 2011-02-02 10:40:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

> [...]
    co protestować, ale uzasadnienie było. Tylko komendantowi "brakowało
    prawdy" w papierze z pieczątką i podpisem.

    Tak sądzisz ? I jak strażnik czy policjant naruszy przepisy to też wystarczy
    tylko od komendanta "zwolnienie" dostarczyć ?

  • 28. Data: 2011-02-02 10:59:40
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    jerry wrote:
    > Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości
    > Nie czytałeś? Sam komendant stwierdził, że w dostarczonych mu
    > dokumentach
    > ze szpitala "brakuje prawdy".

    Nie przyznanie się. Sąd Grodzki i pewnie go uniewinnią.

  • 29. Data: 2011-02-02 11:23:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tak sądzisz ? I jak strażnik czy policjant naruszy przepisy to też
    > wystarczy tylko od komendanta "zwolnienie" dostarczyć ?

    Jak naruszy przepisy, to nie wystarczy.
    Jednak kierowca kierujący pojazdem uprzywilejowanym MOŻE zgodnie z prawem
    nie stosować się do przepisów !
    Interpretacja strażników jest zwyczajnie bzdurna - "będziemy łapać
    wszyskich".
    Znowu marnują nasze pieniądze, bo sprawa trafi do sądu, który prawdopodobnie
    umorzy sprawę.
    Kolejny raz nadgorliwość małego, zakompleksionego człowieczka (komendanta)
    dała o sobie znać.
    WOJO

  • 30. Data: 2011-02-02 11:48:45
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 19:28:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na
    > zdjęciu dźwięku o zmiennym tonie.

    Następnym dowodem wykroczenia jest to, że karetka powinna koguty w kolorze
    niebieskim, a nie tak jak na zdjęciu - szarym.