eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jqueryRe: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    From: "S" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    Date: Tue, 20 Dec 2011 12:32:22 +0100

    >Użytkownik "Exe Very Cute" napisał w wiadomości grup

    >Lepiej nic tam nie zapętlaj... http://api.jquery.com/ajaxComplete/

    >W JS to jest po prostu document.getElementById('id_mojej_formy').submit();

    >W jQuery pewnie $('#id_mojej_formy').submit();

    Szczerze mówiąc wymiękłem. Chciałem to zrobić elegancko ale się nie dało.
    Doszedł problem u mnie z walidacją też w jquery i jak zrobiłem submit to
    skrypt się uruchamiał nawet gdy walidacja przebiegła niepomyślnie.
    W końcu doszedłem do wniosku, że może wywołam tego ajax dla innego zdarzenia
    i faktycznie zrobiłem dla .click(). Fakt, ze za każdym kliknięciem lecą dane
    i jest to mało elegancje ale dzięki ukrytemu polu formularza wiem, że to
    ciągle te same dane i jeśli rekord jest w bazie to update jeśli nie ma to
    insert. Mało eleganckie ale eleganckie rozwiązanie chyba jest zbyt
    skomplikowane. Przynajmniej dla mnie:)
    Jeszcze raz dziękuję Ci za pomoc.

    pozdrawiam
    Sławek