eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jqueryRe: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    From: "S" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    Date: Tue, 20 Dec 2011 11:24:42 +0100

    -----Oryginalna wiadomość-----
    >From: Exe Very Cute Sent: Tuesday, December 20, 2011 11:06 AM Newsgroups:
    >pl.comp.www Subject: Re: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie
    >zawartości ajax/jquery

    Jeszcze raz dzięki za pomoc.
    Tak, zrozumiałem o co Ci chodzi i faktycznie przecież innego wyjścia nie ma
    jak przerwać wysłanie formularza i obsłużyć ajax.
    Wydumałem coś takiego jquery
    $('#payform2').submit(function() {

    $.loader({
    className:"loader_class",
    content:''
    });

    $.post("ajax/get_post_data_register_for_pay.php",
    $("#payform2").serialize(),function(){
    $('#payform2').attr('id', 'payform');

    });
    return false;
    });

    I faktycznie to wysyła mi ajaxem dane do skryptu php (wprawdzie nie
    sprawdziłem jeszcze jak bo na sztywno sobie wbiłem w tym php ale się dzieje
    i chyba jak już wysyła to normalnie obsłuże je postem)
    Problem teraz w tym jak ponownie uruchomić formularz aby poszedł do
    platności.pl
    Wykombinowałem, że aby nie zapętlać to sobie zmienie id formularza
    $('#payform2').attr('id', 'payform');

    i wywołam jakąś akcję dla #payform
    Mam nadzieję, że jest w jquery jakieś zdarzenie które z automatu odpali
    wysyłanie formularza. Jak na razie to udało mi się tylko zapętylić sobiąc
    ponownie sybmit dla payform2 ale to jakby logiczne.
    Trzeba chyba dać też jakąś detekcję czy istniej już #payform bo jeśli po
    prostu wpiszę akcję dla #payform to dostaję error
    Nie wiem może źle myślę ala taka logika rozwiązania tego problemu mi się
    nasuwa.

    pozdrawiam
    Sławek