  • 11. Data: 2010-08-08 15:34:34
    Temat: Re: formatowanie baterii jak to jest obecnie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 16:57:31 +0200, Kotlet mielony napisał(a):

    > no dobra niech bedzie formowanie, ale slowo 'formatowanie' jest czesciej
    > uzywane stad w watku.

    Ale formatowanie jest częściej robione na FAT32, stąd też taka odpowiedź.

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-08-08 18:01:01
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    > najlepiej formatować komendą format c:
    > tylko baterie trzymaj blisko komutera :)

    własnie za to Was lubie ;)

  • 13. Data: 2010-08-08 19:26:24
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > no dobra niech bedzie formowanie, ale slowo 'formatowanie' jest czesciej
    > uzywane stad w watku.

    Od dawna nie jest potrzebne, ani nawet mozliwe, bo telefon sa, przerywa
    ładowanie.
    To taki ulubiony bzdet sprzedawców z allegro, podobnie jak "uzywany przez
    kobietę".
    S.

  • 14. Data: 2010-08-08 19:29:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 21:26:24 +0200, Skylla napisał(a):

    > Od dawna nie jest potrzebne, ani nawet mozliwe, bo telefon sa, przerywa
    > ładowanie.

    to jest trzeci rozdzaj prawdy

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 15. Data: 2010-08-08 20:13:20
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2010-08-08 15:46, Kotlet mielony pisze:
    > WItam!
    > Jak to jest obecnie z formatowaniem baterii, na przykladzie lg swift,
    > trzeba formatowac czy nie trzeba, naczytalem sie w necie opinii
    > ze nowych sie nie formatuje (nowych w sensie tych co teraz produkuja bo nie
    > maja takzwanej pamieci)
    > i mozna je w ten sposob uszkodzic wiec nie formatowalem baterii wiec nieco
    > krotko trzyma bo przy intensywnym uzytkownaniu
    > jeden dzien.
    > I nie wiem teraz czy ja nawalilem nie formatujac baterii czy tak jest ?

    Tak jak już mądre głowy napisały nie ma _formatowania_ baterii lecz
    *formowanie* i dotyczyło to tylko starszych ogniw np. Ni-Cd.

    Najlepiej ładuje do pełna i czekaj aż telefon poprosi o ponowne ładowanie
    nowsze baterie litowo-jonowe posiadają ograniczoną ilość cykli ładowania po
    której bateria ładują się ale wyczerpuje się bardzo szybko.