  • 1. Data: 2010-08-08 13:46:51
    Temat: formatowanie baterii jak to jest obecnie
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    WItam!
    Jak to jest obecnie z formatowaniem baterii, na przykladzie lg swift,
    trzeba formatowac czy nie trzeba, naczytalem sie w necie opinii
    ze nowych sie nie formatuje (nowych w sensie tych co teraz produkuja bo nie
    maja takzwanej pamieci)
    i mozna je w ten sposob uszkodzic wiec nie formatowalem baterii wiec nieco
    krotko trzyma bo przy intensywnym uzytkownaniu
    jeden dzien.
    I nie wiem teraz czy ja nawalilem nie formatujac baterii czy tak jest ?

    Drugie pytanko odnosnie lg swift udalo sie komus polaczyc i przegladac siec
    przez wifi strzezona haslem ?
    Co prawda uzywam pakietu internetowego na codzien ale z ciekawosci
    probowalem sie polaczyc z wifi (przez laptopa orz nokie e51
    robie to bezproblemu w tej samej sieci) klikam na polacz i nic. Otwoieram
    ponownie dana siec i znow mam do wyboru polacz itd, gdyby
    sie polaczylo to pewnie bym mial przycisk rozlacz. No i zreszta jak odpalam
    przegladarke wtedy to net nie dziala.
    Gdzie konkrentie sie ustawia w tym telefonie by telefon przy przeladaniu
    netu uzywal wifi ?

    pozdrawiam

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 2. Data: 2010-08-08 13:52:10
    Temat: Re: formatowanie baterii jak to jest obecnie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 15:46:51 +0200, Kotlet mielony napisał(a):

> [...]
    > trzeba formatowac czy nie trzeba, naczytalem sie w necie opinii
    > ze nowych sie nie formatuje (nowych w sensie tych co teraz produkuja bo nie

    Nie ma problemu, jak tylko znajdziesz odpowiednio dużą stację dyskietek,
    możesz sobie sformatować.

    > i mozna je w ten sposob uszkodzic wiec nie formatowalem baterii wiec nieco

    tylko jak włożysz do napędu optycznego, ale prędzej uszkodzisz napęd niż
    baterię.

    > I nie wiem teraz czy ja nawalilem nie formatujac baterii czy tak jest ?

    a formatowałeś na NTFS czy FAT32?

    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-08-08 14:00:26
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-08-2010 o 15:52:10 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > a formatowałeś na NTFS czy FAT32?

    To też zależy od pojemności baterii. Pewnie coś namieszał, dlatego polecam
    stworzyć dwie partycję i jedną sformatować na NTFS a drugą na FAT32.
    Później z LG Market można ściągnąć programik co ustala partycję startującą
    baterii.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-08-08 14:08:56
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w
    wiadomości news:i3mcgd$a2k$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > odpalam przegladarke wtedy to net nie dziala.
    > Gdzie konkrentie sie ustawia w tym telefonie by telefon przy przeladaniu

    najlepiej formatować komendą format c:
    tylko baterie trzymaj blisko komutera :)

  • 5. Data: 2010-08-08 14:11:27
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 8-08-10 15:52, Waldek Godel pisze:

    > a formatowałeś na NTFS czy FAT32?

    Swift to Android, więc raczej ext ileśtam.

    --
    ALEX
    212. batalion specjalny OsNaz NKWD

  • 6. Data: 2010-08-08 14:14:59
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    ma ktos do dodania cos nieco bardziej madrego niz obydwaj poprzednicy ?

  • 7. Data: 2010-08-08 14:35:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-08-2010 o 16:14:59 Kotlet mielony <b...@b...blabla>
    napisał(a):

    > ma ktos do dodania cos nieco bardziej madrego niz obydwaj poprzednicy ?

    Nie zapomnieć o kopi zapasowej?

  • 8. Data: 2010-08-08 14:37:55
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w
    wiadomości news:i3me57$ei0$1@inews.gazeta.pl...
    > ma ktos do dodania cos nieco bardziej madrego niz obydwaj poprzednicy ?

> [...]

    Panie Kotlet mielony, formatuje się dyski a nie baterię

  • 9. Data: 2010-08-08 14:42:39
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    On 08.08.2010 15:52, Waldek Godel wrote:

    [ciach bzdety]

    Śmieszne to jak chuj. Po co śmiecisz? Mnie to na przykład też interesuje.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    "[Oleksy] dotknął naszych domów, naszych żon, naszych dzieci,
    naszych psów, naszych ŚWINEK MORSKICH, on po prostu wkroczył

  • 10. Data: 2010-08-08 14:57:31
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> napisał w
    > wiadomości news:i3me57$ei0$1@inews.gazeta.pl...

    / - rewelacja !

    > Panie Kotlet mielony, formatuje się dyski a nie baterię

    no dobra niech bedzie formowanie, ale slowo 'formatowanie' jest czesciej
    uzywane stad w watku.