  • Data: 2010-02-16 16:55:35
    Temat: Re: format CLIP
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1.Ludzie. Czytajcie uważniej. Nie cytowałem w poście z 15 lutego z
    godziny 12.36 tak jak nie cytuję w poście bieżącym.
    2.Niczego pod dywan nie zamiatam, przyznałem w poście z tego samego
    dnia, z godziny 13.41 , że edytowałem.
    3. Jak każdy zalogowany na grupie mam możliwość edycji i /lub
    usunięcia postu zanim ktoś na niego nie odpowie. Tak też uczyniłem,
    właśnie po to by nie powoływać do życia nowego wątku skoro jego
    tematyka jest już poruszana w innym. Z myślą o przejrzystości i o Was-
    innych użytkownikach. To normalna opcja na grupach googlowych.
    4. Nakręcacie bizantyjską aferę, bo zdublowany post wisiał na grupie
    całe dwie, może trzy minuty.
    5. Chyba zbyt wiele czasu poświęcacie na komisje hazardowe w TV, bo
    klimat wprowadzacie identyczny.

    Po prostu jakieś horrendum.
    Dowiedzą się zatem grupowicze w tym wątku czegoś o formacie clip, czy
    nie ?

    Dla jasności- temat niepodobającego się Wam mojego postu uważam za
    zamknięty.