  • 1. Data: 2010-11-02 09:35:32
    Temat: fonty
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    http://delubrum.org/
    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 2. Data: 2010-11-02 18:24:32
    Temat: Re: fonty
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02-11-2010 10:35, Miron (Asha) Kitkowsk napisał/a:

    Kur... spamerze, gdzie jeszcze napiszesz?

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-11-02 20:01:57
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Czarek wrote:

    > W dniu 02-11-2010 10:35, Miron (Asha) Kitkowsk napisał/a:
    >
    > Kur... spamerze, gdzie jeszcze napiszesz?

    Sam jestes spamer. O co ci chodzi czlowieku. Z choinki sie urwałeś? Nie za
    wcześnie?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 4. Data: 2010-11-02 20:23:47
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-11-02 19:24 Czarek napisał(a):

    > Kur... spamerze, gdzie jeszcze napiszesz?

    Ale o co chodzi? Odpowiedź konkretna na zadane pytanie:
    "delubrum.org: free open source font resources
    [...]
    Free Fonts to Download Here"

    Wygląda sensownie. Do ściągnięcia paczki .tgz z fontami (TAR gzip).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-11-02 20:37:37
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02-11-2010 21:01, Miron (Asha) Kitkowsk napisał/a:

    > Sam jestes spamer. O co ci chodzi czlowieku. Z choinki sie urwałeś? Nie za
    > wcześnie?

    Widziałem Twój spam nie tylko na grupie ale też na pewnym forum.
    Jesteś SPAMER i mojego zdania nikt nie zmieni.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2010-11-03 08:04:13
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 02 Nov 2010 21:23:47 +0100,
    Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:

    Wygodniejsze byłyby jednak bitmapowe.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:03:24 user up 12610 days, 20:58, 1 user, load average: 0.99, 0.89, 0.84 ]

    Fighting for peace is like screwing for virginity.

  • 7. Data: 2010-11-03 09:07:38
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Czarek wrote:

    > Widziałem Twój spam nie tylko na grupie ale też na pewnym forum.
    > Jesteś SPAMER i mojego zdania nikt nie zmieni.

    Idz sie leczyć ;)
    Nie wiem o co Ci chodzi. Pewnie sie pomyliles i teraz nie potrafisz sie
    przyznac do pomylki.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 8. Data: 2010-11-03 09:09:02
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > In the darkest hour on Tue, 02 Nov 2010 21:23:47 +0100,
    > Adam Dybkowski <a...@4...pl> screamed:

    > Wygodniejsze byłyby jednak bitmapowe.

    W Texu masz bardzo dobre jakosciowo fonty bitmapowe. O ile pamietam licencja
    kiedys byla public domain, niestety nie wiem jak jest teraz. Co wiecej
    polskie fonty juz moga nie byc public domain.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 9. Data: 2010-11-03 09:25:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 03 Nov 2010 10:09:02 +0100,
    Miron (Asha) Kitkowsk <a...@w...wp.mxx.wp.pl> screamed:

    > W Texu masz bardzo dobre jakosciowo fonty bitmapowe. O ile pamietam licencja
    > kiedys byla public domain, niestety nie wiem jak jest teraz. Co wiecej
    > polskie fonty juz moga nie byc public domain.

    Pięć minut pracy i już masz spolszczenie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 10:24:34 user up 12610 days, 22:19, 1 user, load average: 0.99, 0.89, 0.84 ]

    Death is a low chemical trick played on everybody except sequoia trees.

  • 10. Data: 2010-11-03 20:46:41
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-11-03 09:04 Artur M. Piwko napisał(a):

    > Wygodniejsze byłyby jednak bitmapowe.

    Do twojego konkretnego zastosowania? No to przecież nic nie stoi na
    przeszkodzie, abyś na komputerze sobie je zrastrował (od najprostszej
    metody typu wypisanie wszystkich literek i PrintScreen, aż po specjalne
    skrypty do tego celu) i zapisał w ulubionym formacie. Do czcionek
    rastrowych z antyaliasingiem (czyli zapisywanych w skali szarości)
    dobrze się nadaje format BMF:

    http://bmf.wz.cz/bmf-format.htm

    http://bmf.wz.cz/

    --