  • Data: 2012-06-14 12:09:56
    Temat: Re: flagi
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 10:52, Cavallino pisze:

    > Nie, po prosty głupole nie mogą znieść, że kogoś interesuje coś innego
    > niż ich, więc wymyślają różne epitety, żeby się pocieszyć, iż nikt ich
    > nie pyta o zdanie co powinien lubić.

    No to mnie teraz rozbawiles :) A moze chory jestes?
    Bo zdanie innych i co kto powinien lubic, to zawsze miales gleboko w
    powazaniu.
    Ktos, kto by pozabieral wszystkim samochody - przepraszam, ZŁOMY -
    starsze niż X lat albo inne niz nowy C'eed (bo jak kogoś nie stać na
    nowy to znaczy, że go nie stać na samochód) opowiada o afirmacji zycia i
    gustow innych :)
    Moze doznales jakiejs glebokiej przemiany duchowej?

    LOL

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)