  • 21. Data: 2010-12-28 08:19:08
    Temat: Re: do przemyslenia...
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 27 Gru, 19:06, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, mieszkam w Jaworznie :-) Duzo jezdze wiec mnie nie dziwia sytuacje
    > na drogach ale dzis to juz jakies armagedon byl-mysle, ze to z powodu
    > swiat itp

    A to przepraszam za zniewagę ;-) Powiem Ci tak, wczoraj - w porównaniu
    do dzisiejszego dnia białych dróg to były jeszcze całkiem dobre
    warunki, gdzieniegdzie lód ale dało się jechać w miarę przyzwoicie.
    Irytowałem się niemiłosiernie, bo trafił się jeden koleś który jechał
    30km/h to wszyscy grzecznie za nim jechali i na prostej drodze bez
    ruchu krew człowieka zalewała. Jak za jednym razem szarpnąłem na
    wyprzedzanie 5 autek to aż jeden gość zaczął trąbić z wrażenia.

  • 22. Data: 2010-12-28 09:26:00
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > Och tak, masz rację, prawdziwy mężczyzna z prawdziwie długim członkiem to
    > właśnie ten, który snuje się 50 km/h swoją Fabią 1,2. Zgadzam się w 100%!

    ale wiesz dlaczego?

  • 23. Data: 2010-12-28 10:10:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerry

    > ale wiesz dlaczego?

    Dla niczego, bo to właśnie skłonność do współzawodnictwa czy nawet
    agresji albo ryzyka to typowo męskie cechy.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-12-28 10:12:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > Jak za jednym razem szarpnąłem na wyprzedzanie 5
    > autek to aż jeden gość zaczął trąbić z wrażenia.

    Typowe zachowanie powalonego kapelusza, który myśli, ze jedzie
    "bezpiecznie". Skoro tak się tego przestraszył, to wyraźnie nie ogarniał
    nawet jazdy z prędkością 30 km/h na wprost i powinien siedzieć w domu.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-12-28 10:28:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gabriel 'wilk'

    > Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(

    Co ma dotrzeć? Jakaś nędzna inscenizacja wypadków wynikających z głupoty?

    > Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
    > moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.? pozdrawiam

    Cokolwiek zrobił raczej nie było to celowe, nie wiem po cholerę mieszać
    zapewne człowieka chorego do tego tematu.

    --
    ignorance is bliss

  • 26. Data: 2010-12-28 10:51:41
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > begin Gabriel 'wilk'

    > Ale nudy... polecam coś ciekawszego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=y5Rv-jvva_8 (i kolejne części)

    Ciekawe kiedy zaczną rzucać na grupy dyskusyjne filmiki o domorosłych
    kickboxerach kopiących dzieci wracające z przedszkola. Bo gość właśnie taki
    poziom reprezntuje. Chyba że oczywiście ma jaja i bierze udział w zawodach.
    Ale wątpię.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 27. Data: 2010-12-28 10:54:07
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > begin jerry

    > Dla niczego, bo to właśnie skłonność do współzawodnictwa czy nawet
    > agresji albo ryzyka to typowo męskie cechy.

    Zależy z kim ma być to współzawodnictwo i ryzyko. Mnie na przykład damscy
    bokserzy nie imponują, ale ja mięczak jestem.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 28. Data: 2010-12-28 10:56:39
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Jak sobie przypomnę wydarzenia na przestrzeni ostatniego roku to
    dochodzę do wniosku, że na drogach po prostu nie może być normalnie w
    sensie prędkości. Z jednej strony mamy gości, którzy jadą po śmierć
    (oczywiście nie tych, którzy dla przykładu na zabudowanym jeżdżą 90
    itp) a z drugiej strony gości którzy poprzez swoją "nieświadomość"
    powodują jeszcze większe zagrożenie na drodze.

    Od skrajności do skrajności. Szkoda, ze właśnie w tym zimowym czasie
    (chociaż nie tylko) jest relatywnie mało osób które po prostu jeżdżą
    sprawnie i myślą.

    BTW miałem drobne zdarzenie jakiś miesiąc temu (ktoś mi symbolicznie
    zagarażował ale o dziwo nic się nie uszkodziło) gość po prostu nie
    trzymał dystansu i potem się zdziwił na światłach. Można to w pewnym
    stopniu wyeliminować. Wystarczy, że nie zmiotę śniegu z dachu, jak
    jest lekki puszek to leci w trakcie jazdy. Normalnie każdy trzyma
    dystans z tyłu aż miło ;)

  • 29. Data: 2010-12-28 11:03:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin flower

> [...]
    > kickboxerach kopiących dzieci wracające z przedszkola. Bo gość właśnie
    > taki poziom reprezntuje. Chyba że oczywiście ma jaja i bierze udział w

    Ale czy ja twierdzę, że popieram taki sposób jazdy? Gość oczywiście
    przesadza. Nie mniej fajnie popatrzeć.

    Natomiast związku wybryków ghostridera z kopaniem przedszkolaków raczej
    żadnego nie widzę...

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-12-28 11:05:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin flower

    > Zależy z kim ma być to współzawodnictwo i ryzyko. Mnie na przykład
    > damscy bokserzy nie imponują, ale ja mięczak jestem.

    A komuś imponuje bicie słabszego (w tym wypadku kobiety?). Tyle, ze
    związku z szybką jazdą nie ma to żadnego.

    --
    ignorance is bliss