  • Data: 2010-12-28 16:32:50
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel 'wilk' wrote:

    > No to mnie rozbawiles :-)
    > Mam nadzieje, ze filmik z kamerki wew. sie nagral i dobrze widac cala
    > sytuacje z TIRem - sprawdze jutro bo dzis nie chce mi sie isc do auta

    > Kawalek zacny. Ech widac sa tacy jak Ty do ktorych nic nie dociera :-(

    Ale co ma docierać? To jest tzw. "wysił". Twórcy tak się wysilali, że im
    inteligencji zabrakło i wyszły gnioty, zupełnie sztuczne. Filmik z
    kolesiem który wali z tyłu w babcię która zatrzymała się przed pasami i
    w ten sposób zabiją idącą matkę z dzieckiem to już szczyt szczytów --
    jest nierealny na wszystkich płaszczyznach -- od fizycznej przez logikę
    po psychologię -- wzbudza we mnie co najwyżej politowanie dla
    nieudolności autorów.

    Coś wart to jest ten z paluszkiem i może jeszcze ten z zapinaniem pasów.

    Dużo lepszy pomysł zrealizowano u nas, pokazując realnych sprawców i
    realne sprawy.

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=viSAFvSIcdo&feature=r
    elated

    > Chyba bys nie chcial takiego spotkac, moze pisal sms lub szukal CD, a
    > moze papieros mu wypadl, moze zaslab itp.?

    Zdaje się, że dostał zawału (albo udaru). Nic na to nie poradzisz.
    Człowiek który doznaje udaru mózgu po prostu nagle traci kontrolę nad
    tym co się z nim dzieje (i często sam nie jest tego świadomy -- dziejący
    się udar po prostu wyłącza mu kolejne obszary mózgu, np. traci
    świadomość tego co się dzieje po prawej stronie -- po prostu wszystko
    to, co po prawej dla niego nie istnieje -- ot, jedzie dziwnym bardzo
    samochodem bez lewarka, droga nie ma prawej strony, itd)...

    pzdr

    \SK