  • 51. Data: 2010-03-07 20:00:05
    Temat: Re: fiat panda van i 200 000km
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > no to dupa, bo ja w swoich dostawczakach kratek nie mam...
    > Przestrzen towarowa jest na stałe odgrodzona od kabiny kierowcy...

    musisz miec kratke w osobowym - malo ktory ma stala przegrode. jak masz
    stala lita przegrode to TEZ spelnia vat 1
    ale w pandzie nie widzialem nigdy stalowej plyty. zawsze sa montowane
    fabrycznie kratki.

    ogolnie chodzi o to ze przez przegrode nie moze byc mozliwosci przecisniecia
    szescianu o boku afair 10cm (strzelam). przez lita przegrode przeciez nie
    przecisniesz...

  • 52. Data: 2010-03-08 08:02:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jechałeś jakimś niewielkim Fiatem z przebiegiem 200 tys.?

    pitolisz dla sportu?
    punto 1997 1.2 280kkm i rosnie. rozsypal mi sie wlasnie 3 alternator - po
    wymianie (150pln kosztuje noowka sztuyka nie smigana) bedzie latal dalej.

  • 53. Data: 2010-03-08 09:54:05
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Jechałeś jakimś niewielkim Fiatem z przebiegiem 200 tys.?

    ja mam już ok 200tyś licznikowo, auto zachowuje się jak 80tyś km temu,
    nic niepokojącego się nie pojawiło.

    --
    krzysiek82

  • 54. Data: 2010-03-08 09:56:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    kml pisze:
    > Jakim modelem? Poza tym czy w tym samochodzie zostało jeszcze coś z
    > części, które były fabrycznie zamontowane? Jaki silnik jest w stanie
    > obecnie przejechać 800kkm?

    wolnossący diesel pewnie tak, pod warunkiem prawidłowej eksploatacji,
    doładowane jednostki i benzyniaki nie ma szans, a jak ktoś twierdzi
    inaczej to pewnie nie wiem o kapitalce która w połowie tego przebiegu
    się odbyła :)

    --
    krzysiek82

  • 55. Data: 2010-03-08 09:57:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    usrobo pisze:
    > mysle o pandzie van po leasingowej
    > 2004 rok i ok 200 000km

    wszystko co najgorsze w jednym aucie, panda to dobre auto chociaż dla
    dorosłych ludzi trochę za ciasna (lewarek zmiany biegów), silniki także
    są ok ale przy tym przebiegu może być już dosyć wyeksploatowany.

    --
    krzysiek82

  • 56. Data: 2010-03-08 10:13:36
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > wszystko co najgorsze w jednym aucie, panda to dobre auto chociaż dla
    > dorosłych ludzi trochę za ciasna (lewarek zmiany biegów), silniki także
    > są ok ale przy tym przebiegu może być już dosyć wyeksploatowany.

    Panowie

    to jest auto do pracy,
    dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop
    nie potrzebuje ścigacza, jak to ktoś pisał .. na światłach nie masz szans...
    ja nie mam kompleksu małego ptaka, nie musze byc na światłach pierwszy

    potrzebuje autka do pracy, co narzędzia i drabine i siebie w miare
    komfortowych warunkach przewioze.

    mam teraz sei i jak by nie to ze nie jest VAT, i przydalby sie trochę
    wiekszy to dalej bym nim pykał po drogach.

    michal

  • 57. Data: 2010-03-08 10:55:50
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Usrobo pisze:
    > to jest auto do pracy,
    > dziennie przejade ok 50km, krótkie trasy 3km stop 2km stop

    auto do pracy powinno być bezawaryjne, w przypadku pandy z takim
    przebiegiem nie jest to takie oczywiste.

    --
    krzysiek82

  • 58. Data: 2010-03-08 11:20:47
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > auto do pracy powinno być bezawaryjne, w przypadku pandy z takim
    > przebiegiem nie jest to takie oczywiste.

    i dlatego pytam na grupie ;)
    ale raczej mało realzne odpowiedzi dostane
    bo jak ktoś przeczytał fiat + 200 000zł to bez czytania reszty pisze ze
    na złom.

    niestety to nie jest VW z przekręconym licznikiem

    michal

  • 59. Data: 2010-03-08 11:31:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Usrobo pisze:
    > niestety to nie jest VW z przekręconym licznikiem

    na pewno to nie jest taki poziom jak stary golf 2 który przejedzie
    600tyś bez kapitalki, to mały silnik w dosyć ciężkiej budzie. Przed
    zakupem proponuje test kompresji silnika będziesz wtedy wiedział, czy
    ten silnik ma jeszcze pierścienie.

    --
    krzysiek82

  • 60. Data: 2010-03-08 14:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

> [...]
    > doładowane jednostki i benzyniaki nie ma szans, a jak ktoś twierdzi
    > inaczej to pewnie nie wiem o kapitalce która w połowie tego przebiegu

    oczywiscie ze nie benzyna :)
    Dzis juz trudno takie bez turbiny kupic :(