  • 1. Data: 2002-09-19 06:05:22
    Temat: faktura.. Neostrada ??
    Od: "Czapla" <c...@m...pl>

    Witam wszystkich ... przed chwila otworzylem koperte z rachunkiem od TPSA
    ;(....
    Od 30 sierpnia (oficjalnie instalacja odbyla sie 2 wrzesnia.. byl maly
    poslizg) mam Neo+.....
    Dzis przyszedl do mnie rachunek... a tam patrze... zamiast jakies duzej
    kwoty (typu 900 zl instalacja) poprostu 28,06 zl (mam pakiet oszczedny, nie
    dzwonilem). Rachunek wystawiony 13.09.2002.
    To samo jest u kolegi u ktorego instalowana Neostrade tego samego dnia. Tez
    nie ma zadnej pozycji typu "Neo" na fakturze.

    Czy to normalny.. czy TPSA cos "ominela" i czegos nie wpisale... moze oplaty
    przychodza miesiac pozniej ??

    Dzieki z gory za odpowiedz i pomoc,

    pozdrawiam,

    --
    Czapla
    c...@m...pl

    --
    Czapla
    c...@m...pl

  • 2. Data: 2002-09-19 07:27:08
    Temat: Re: faktura.. Neostrada ??
    Od: "Karolina Skoracka" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie ma zadnej pozycji typu "Neo" na fakturze.
    >
    > Czy to normalny.. czy TPSA cos "ominela" i czegos nie wpisale... moze

    Hm.... raczej dostaniesz za ta usluge oddzielna fakture ;)

  • 3. Data: 2002-09-19 10:04:50
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <amaahe$d9t$1@news.tpi.pl> Czapla napisał(a):
> [...]
    > nie ma zadnej pozycji typu "Neo" na fakturze.
    >
    > Czy to normalny.. czy TPSA cos "ominela" i czegos nie wpisale... moze oplaty

    Oni często zapominają. Ja na przykład za jedno SDI nie dostaję rachunków od początku,
    czyli od roku. :) O drugim przypomnieli sobie po 4 mcach. Ciekawe, co to będzie, jak
    przyjdzie rachunek za całość. ;) Coś mi się kołacze po głowie, że nie można wystawiać
    faktury za usługę wykonaną wcześniej niż 3 mce przed datą faktury...
    --
    Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

  • 4. Data: 2002-09-19 10:05:20
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...wytnijto.mtl.pl>

    Użytkownik "Karolina Skoracka" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie
    > Tez
    > Hm.... raczej dostaniesz za ta usluge oddzielna fakture ;)

    Hmmm.... Pani Skoracka popisuje się znajomością wszystkiego co się tyczy
    techniki, ale w TPSA Neo, Neo+ i IDSL jest połączone z fakturą za Usługi
    Powszechne, czyli za tzw Telefon.
    A ponieważ instalacja odbyła się 2.09, a dane bilingowe są zbierane z
    komputerów instalatorów w dniu 1.09, opłata za instalację i 2 abonamenty
    przyjdą w fakturze w październiku.

    TLZ

    PS. Sorka za prywatną wycieczkę do p. KS, ale ta Pani nie wie co to
    lamerstwo (to jest wypowiadanie się o wszystkim, bez znajomości tematu
    przede wszystkim) - ale nazwiska umie świetnie przekręcać, co świadczy o
    niskiej IMHO inteligencji osoby przekręcającej nazwiska :(

  • 5. Data: 2002-09-19 10:57:31
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Pewnego razu Samotnik <s...@s...eu.org> napisał:

> [...]
    > ;) Coś mi się kołacze po głowie, że nie można wystawiać faktury za
    > usługę wykonaną wcześniej niż 3 mce przed datą faktury...

    Gdzieś czytałem, że jeśli usługa ma charakter ciągły to ze 2 lata
    mają czas, a przynajmniej okres tego rzędu.
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 6. Data: 2002-09-19 13:52:25
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ;) Coś mi się kołacze po głowie, że nie można wystawiać faktury za
    > usługę wykonaną wcześniej niż 3 mce przed datą faktury...

    Zle Ci sie kojarzy. Vide - przyklad NOM-u

    M.

  • 7. Data: 2002-09-19 15:36:03
    Od: "MLis" <c...@i...pl>

    U mnie Neo zakładali 30 lipca a wczoraj otrzymałem kolejną fakturę za
    telefon,
    bez kosztów instalacji i abonamentu za Neo -
    chyba coś kombinują
    pzdr
    lm

  • 8. Data: 2002-09-19 18:43:27
    Od: krzyss <k...@k...com>

    > Dzieki z gory za odpowiedz i pomoc,

    Bo maja burd... w systemie, ja dostalem 18 sierpnia rachunek na neo
    zwykle mimo ze od 1 sierpnia mam umowe na neo+ ... dzis bylem w BOKu i
    mi to anulowali... ale ogolnie usluga neo to wielkie posmiewisko...
    nigdzie nie montuja w terminie i ciagle olewaja klientow...

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 9. Data: 2002-09-20 07:40:24
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...edu.pl>

    krzyss wrote:

> [...]
    > mi to anulowali... ale ogolnie usluga neo to wielkie posmiewisko...
    > nigdzie nie montuja w terminie i ciagle olewaja klientow...

    Dokladnie, maja tam burd^D^D^Dalagan niewaski. Mi na poczatku przy
    starej neostradzie dali zepsuty modem (samoinstalacja) reklamowalem i po
    3 miesiacach uznali reklamacje i anulowali 3 dni przez ktora faktycznie
    nie mialem sieci, ale dodali z glowy 3 dni, umowa byla podpisana 29 taka
    data jest na umowie, a oni wystawili fakture na 26. Potem 29 Lipca
    przeszedlem na Neo+ i oczywiscie faktura przyszla za stara Neo i trzeba
    bylo jechac korygowac. Jednym slowem odkad mam Neo to nie bylo miesiaca
    zeby nie trzeba bylo jechac do BOKu i wyjasniac, powoli mam tego dosc.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 10. Data: 2002-09-21 16:01:14
    Od: Agnieszka Śliwowska <m...@t...pl>

    Tomasz Lam napisał(a):

    > Hmmm.... Pani Skoracka popisuje się znajomością wszystkiego co się tyczy
    > techniki, ale w TPSA Neo, Neo+ i IDSL jest połączone z fakturą za Usługi
    > Powszechne, czyli za tzw Telefon.

    Ano - nie masz racji. Dostaje trzy oddzielne faktury: dwie za dwie linie
    telefoniczne i jedna za DS//l

    --
    Agnieszka Śliwowska
    MAJOR-GRAF 2