  • 41. Data: 2009-03-06 20:09:00
    Temat: Re: eurozłacze i właczanie tv
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    jerzu pisze:

    > Zanalazłem. I mowa jest tam tylko o Philipsie. Czy ktoś poza Philipsem
    > to stosuje?

    A nie masz w nagrywarce DVD albo magnetowidzie funkcji "pobierz kanały z
    telewizora"? Bo ja bym się zapytał, kto tego nie stosuje.

    Resztę sobie znajdź w Googlu, technologia nazywa się AV.Link:

    http://en.wikipedia.org/wiki/SCART

    CENELEC EN 50157-1 introduced AV.link as a standardised protocol to
    carry advanced control information between devices. It is a single-wire
    serial data bus and allows carrying remote control information and to
    negotiate analogue signal types (e.g. RGB). AV.link is also known as
    nexTViewLink or under different trade names such as SmartLink, Q-Link,
    EasyLink, etc. It appears as the Consumer Electronics Control channel in
    HDMI.

  • 42. Data: 2009-03-06 20:19:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 06 Mar 2009 21:09:00 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com> wrote:

    >A nie masz w nagrywarce DVD albo magnetowidzie funkcji "pobierz kanały z
    >telewizora"? Bo ja bym się zapytał, kto tego nie stosuje.

    Nie mam. Ani nie miałem w VCR JVC ani nie mam w combo LG.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 43. Data: 2009-03-06 20:25:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    jerzu pisze:

    > Nie mam. Ani nie miałem w VCR JVC ani nie mam w combo LG.

    Jest napewno w Thomsonach i Panasonikach.

  • 44. Data: 2009-03-07 12:49:23
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > Jest napewno w Thomsonach i Panasonikach.

    Ale nie we wszystkich - mam np. VCR+DVD Panasonic NV-VP21, w którym tego
    nie ma.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *