  • 1. Data: 2016-10-04 16:53:40
    Temat: europejska nomenklatura
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś z grupy umiał by znaleźć płytki włącznik oświetlenia na ścianę
    na allegro? nie mogę nic namierzyć...

  • 2. Data: 2016-10-04 17:19:21
    Temat: Re: europejska nomenklatura
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-10-04 o 16:53, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > czy Ktoś z grupy umiał by znaleźć płytki włącznik oświetlenia na ścianę
    > na allegro? nie mogę nic namierzyć...

    nie

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-10-04 17:25:12
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 04.10.2016 um 17:19 schrieb Irokez:

    > nie

    to allegro ma ściany?

    W.

  • 4. Data: 2016-10-04 17:27:23
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a Ty masz mózg w dupie?

  • 5. Data: 2016-10-04 19:07:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 4 października 2016 16:53:44 UTC+2 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > czy Ktoś z grupy umiał by znaleźć płytki włącznik oświetlenia na ścianę
    > na allegro? nie mogę nic namierzyć...

    Piątaka na paypal i szukamy;)

  • 6. Data: 2016-10-04 20:38:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.10.2016 o 17:27, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > a Ty masz mózg w dupie?

    Co, szukasz podobnych do siebie? W PISuarze są.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-10-05 16:56:27
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    piątka za pomoc to nie jest wygórowana suma, jedziemy?

  • 8. Data: 2016-10-05 17:27:32
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > piątka za pomoc to nie jest wygórowana suma, jedziemy?
    Zanim pojedziesz zatankuj i sprawdź hamulce :D

  • 9. Data: 2016-10-05 18:28:45
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    spoko spoko
    wyhamują mnie na europejskiej ścianie blokady tych co nie zasłużyli...
    oczywiście w przeciwieństwie do tych co zasłużyli...

  • 10. Data: 2016-10-05 18:29:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no to jak będzie z tym przełącznikiem?