  • Data: 2009-10-08 20:31:56
    Temat: Re: era mail łojezu (długie)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 08 Oct 2009 13:17:53 +0200, stack wrote:
    >Jak pewnie użytkownicy era wiedzą w tej sieci istnieje usługa o nazwie era
    >mail. Sprawa trochę nagłośniona przez pewną osobę (chyba jakiegoś lekarza),
    >który ją wyłączył ale sporo zapłacił za transmisję za granicą - pamięta
    >ktoś ? Może jakiś link?

    Skasuj sobie zapamietane haslo do internetu - bedzie pytal, bedziesz
    wiedzial kiedy chce sie laczyc.

    >(3) eeetam, MiniCommander i jedziemy -- usuń i Exception- błąd java (jestem
    >programistą java więc zrozumiałem, że łatwo nie będzie) aplikacja Era Mail
    >to święta krowa.
    >(4) podpiąłem kabel z tel do lapka aby wyrwać to ścierwo - i
    >refleksja, "przecież normalnie też się powinno dać to usunąć!"

    W telefonach SE java w ogole jakos dziwacznie wyglada.

    >Wnioski:
    >Dostając w ramach umowy telefon od operatora - dostajemy urządzenie
    >niepełnowartościowe. O usuwaniu predefiniowanych wirusów nie wspomnę.

    Pelno wartosciowe. Poczte obsluguje, zgodnie z deklaracjami.

    A widziales gdzies w danych technicznych pozycje "pozwala usuwac
    programy" ? :-)

    J.