    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: ep-1 - kilka uwag
    Date: Fri, 14 Aug 2009 00:40:12 +0200

    Janko Muzykant wrote:
    > Jak potrzeba jest duże, jak nie jest małe - wystarczy z tego wyjąć.

    To tak jak byś kupił netbooka i taszczył go w największej możliwie torbie,
    twierdząc że tak bezpieczny jest, a Ty możesz być nawet poturbowany w tym
    przez stado biznów :D

    hyhy :)

    > Nic nie rzuca mocniej jakoś niż jak zwykłym kompaktem na kliszę.

    Jeśli różnica jest spora (a tak napisałeś) to jednak rzuca mocno.
    A kompakt na kliszę kompaktowi nierówny. Większość miała pseudo migawki,
    niektóre nawet w obiektywach przy przysłonach. Tylko tam robiło często
    ziuuum przewijając potem film.

    > Co chwilę ktoś tu szuka kompakta typu dalmierz.

    Tak samo idź na forum o kotach to się dowiesz że one żywią się wyłącznie
    najdroższą karmą (royalem canin), na forum wizaż z kolei każda stosuje
    najdroższe kosmetyki.
    Pisałem Ci - znajdź tu conajmniej kilka osób które kupiły cokolwiek z m4/3
    i szukały świadomie tej opcji (nie dziś po przeczytaniu tego). Panasłoniki
    są już dobrą chwilkę.

    > Tak tylko nie ma kontroli.

    A jakiś porządny mikrofon da się tam podłączyć?

    > Z DCRaw jest tak samo (to tylko nakładka na ufraw).

    (chyba deko odwrotnie)

    > Ten program nie radzi sobie z podprzepałami.

    j/w :)