  • 81. Data: 2010-10-22 16:15:44
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:20101022152206.0623d9af@pingwin...
    październik roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 22. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ghost:

    >To może zacznij od napisania do czego konkretnie używasz.

    Do aplikacji bazodanowych, tabele, drzewa itp.

    >Bo nikt nigdzie w tym wątku nie napisał że frameworki są złe

    Alez pisali, ze na atomie i gsm nie bardzo.

  • 82. Data: 2010-10-22 16:17:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > To Twoje słowa:
    >
    > Teraz jedziesz z cytatem gdzie PM to popiera/potwierdza.

    Uhm, a teraz jedziesz z tekstem: "prosze o podanie przykladu".

  • 83. Data: 2010-10-22 16:17:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Atom jest w wątku obok

    Bez znaczenia.

  • 84. Data: 2010-10-22 16:21:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirosław Zalewski" <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> napisał w
    wiadomości news:20101022152443.5e94a065@pingwin...
> [...]

    >A gdybym napisał że hobbistycznie rozwijam mootools to byś odszczekał
    >wszystko co napisałeś i przyznał mi rację?

    Ten "argument" nie trzyma sie ani kupy ani dupy. Chocbys napisal, ze jestes
    papiezem to nie, nie przyznam Ci racji, ze "Lepiej żeby 3/4 2 kB kodu było
    hackami na wszystkie przeglądarki niż żeby 99,7% 30 kB frameworka było
    nieużywanymi funkcjami.".

    >Dyskutuj z opinią a nie z osobą.

    Mowiac jej, ze ma szczekac?

  • 85. Data: 2010-10-22 16:25:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > No, liczę każdy kilobajt.
    >
    > Ostatnio jakiś idiota wpierd**ił mi do mojej aplikacji 90 Kb jakiegoś
    > frameworkowego badziewia. Wynajęty pozycjoner z innej firmy (tak, miał
    > zgodę na optymalizację *pod SEO*). Po co? Ano po to, żeby zrobić
    > *przycisk* (tak!) który pokaże ukrytą warstwę ze spamerskim tekstem dla
    > Google.
    >
    > Mało tego. Powstał konflikt nazewnictwa funkcji. Ja też używam $.
    >
    > Nosz k***a mać! Zabić to mało. Jak doje*y nie umieją programować, to
    > używają frameworków, bo 99% gotowców na necie do pokazywania/ukrywania

    Ale my tu nie o gotowcach ani dopinaiu frameworka do frameworka.

  • 86. Data: 2010-10-22 16:33:58
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 18:25, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale my tu nie o gotowcach ani dopinaiu frameworka do frameworka.

    Nadal nie rozumiem w czym rzecz. Szkoda.

    --
    Peter

  • 87. Data: 2010-10-22 17:54:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nadal nie rozumiem w czym rzecz. Szkoda.

    Tak myslalem.

  • 88. Data: 2010-10-22 18:42:49
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 19:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak myslalem.

    Miało być: nadal nie rozumiesz w czym rzecz. A szkoda :/

    --
    Peter

  • 89. Data: 2010-10-22 19:29:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Miało być: nadal nie rozumiesz w czym rzecz. A szkoda :/

    Tak myslales.

  • 90. Data: 2010-10-22 19:45:04
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    październik roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 22. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ghost:

    > Alez pisali, ze na atomie i gsm nie bardzo.

    Podaj MID-y i dosłowne cytaty.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski