  • 61. Data: 2010-10-22 11:48:44
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-22 12:59, Mirosław Zalewski wrote:
    > Mogą być to najnowsze komputery netbooki -- mają one zazwyczaj Atomy o
    > częstotliwości porównywalnej z high-endowymi procesorami z początku
    > wieku. A jak jeszcze ktoś ma takiego z preinstallowanym Windowsem 7, to
    > responsywność systemu jest naprawdę tragiczna.

    Firefox na atomie działa tak tragicznie, że raczej nie zauważysz różnicy
    - i tak Cię będziesz w pomieszczeniu obok robił herbatę ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 62. Data: 2010-10-22 11:52:50
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 13:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w
    > wiadomości news:i9rtil$a6g$1@inews.gazeta.pl...

    > Modemowiec?

    A co, nie? Spróbuj sobie np. poużywać internet przez modem GSM w pociągu
    jadąc przez pół Polski.

    --
    Peter

  • 63. Data: 2010-10-22 11:55:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co, nie? Spróbuj sobie np. poużywać internet przez modem GSM w pociągu
    > jadąc przez pół Polski.

    Rozumiem, ze nie uzywasz w ogole jquery, no bo przeciez GSM i Atomy.

  • 64. Data: 2010-10-22 11:56:42
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-22 13:46, Ghost wrote:
    > Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w
    > wiadomości news:i9rtil$a6g$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Modemowiec?

    Gdy surfuję z telefonu to niestety tak. A w domu marne 6Mbps + Firefox.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 65. Data: 2010-10-22 12:03:38
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 13:55, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze nie uzywasz w ogole jquery, no bo przeciez GSM i Atomy.

    W którym miejscu napisałem, żeby nie używać framework-ów? Bo jakoś nie
    pamiętam tego.

    --
    Peter

    --
    Peter

  • 66. Data: 2010-10-22 12:07:47
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 22.10.2010 14:03, Peter May pisze:

    > W którym miejscu napisałem, żeby nie używać framework-ów? Bo jakoś nie
    > pamiętam tego.

    No to sie zgubiłeś, bo argumentujesz przeciw używaniu frameworków wogóle.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 67. Data: 2010-10-22 12:10:22
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 22.10.2010 13:23, Mirosław Zalewski pisze:
    > październik roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 22. Wielka mądrość na
    > czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Ghost:

    > Nie byłem, nie jestem i nie mam ambicji być programistą.

    to by wyjaśniało osobliwość twojej argumentacji w wątku o programowaniu.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 68. Data: 2010-10-22 12:18:01
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-22 14:07, Piotr Siudak pisze:

    > No to sie zgubiłeś, bo argumentujesz przeciw używaniu frameworków wogóle.

    Nie, nie pisałem, że w ogóle. Pisałem, że do niektórych zadań użycie ich
    jest przerostem formy nad treścią.

    --
    Peter

  • 69. Data: 2010-10-22 12:21:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie, nie pisałem, że w ogóle. Pisałem, że do niektórych zadań użycie ich
    > jest przerostem formy nad treścią.

    Po czym gladko przeszedles do GSM, Atomow i prezesow. Mysl co piszesz.

  • 70. Data: 2010-10-22 12:22:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Gdy surfuję z telefonu to niestety tak. A w domu marne 6Mbps + Firefox.

    Juz sie tak nie chwal. Ani GSM, ani Atom nie moga blokowac sensu uzywania
    bibliotek.