  • 111. Data: 2010-10-23 11:01:20
    Temat: Re: enter w inpucie wysyla formularz
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Exe Very Cute" <k...@p...onIet.pl> napisał w wiadomości
    news:i9uc0m$rut$1@news.dialog.net.pl...

    > Najwyraźniej kiepski.

    W zamysle nie mial dawac eksplozji smiechu.

    > Wyciągasz pochopne wnioski.

    Nie sadze.

  • 112. Data: 2010-10-23 12:19:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 10:30:12 +0200, Peter May napisał(a):

    > Pretensje kieruj do tych, co tworzą przeglądarki.

    To się zdecyduj - czytelność w końcu zależy od programisty czy od
    środowiska w którym przyszło mu pracować (implemetacje w przeglądarkach) -
    co można "przykryć" frameworkiem?

    > Nie trzeba n razy duplikować. Możesz mieć napisany własny framework.

    Tego własnie potrzeba światu - 1543 frameworka JS.

    > Nie. Wątkotwórca chciał, aby formularz niesubmitował się na naciśnięcie
    > klawisza enter.

    Dalej nam tez nie odpowiedział na pytanie czy to jest jedyna funkcja JS w
    jego kodzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 113. Data: 2010-10-23 12:23:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 03:45:17 +0200, Exe Very Cute napisał(a):

    > Ale doskonale pokazujący dlaczego zanim użyje się frameworka należy
    > pomyśleć czy jest on w ogóle potrzebny.

    Widzisz, ja mam prostą filozofię: znacząco ułatwia życie = potrzebny.

    Nie mam tu na myśli przykładów ekstremalnych w postaci ukrywania
    przycisku. Ale rzadko jest tak, że używasz w porywach pięciu funkcji JS.

    > Oh. Przez analogię nie jest: "Nie-frameworkowe pliki JS są cache`owane
    > przez przeglądarkę i jest to argumentem za ich używaniem" ;-]

    Nie-frameworkowe ulegają częstym zmianom. Pudło.

    > Żeby być zupełnie szczerym - w tej samej aplikacji *używam frameworka*.
    > Mootools. Ale on jest dynamicznie dodawany tylko gdy jest zalogowany
    > ktoś z obsługi i chce sobie moduły poprzeciągać po ekranie.

    To ja też: fuj ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 114. Data: 2010-10-23 13:16:34
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-22 18:17, Ghost wrote:
    > Uhm, a teraz jedziesz z tekstem: "prosze o podanie przykladu".

    W ogóle ogarniasz coś w tej dyskusji, czy tak sobie trollujesz?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 115. Data: 2010-10-23 13:25:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Paweł Piskorz" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > W ogóle ogarniasz coś w tej dyskusji, czy tak sobie trollujesz?

    Calkowicie kontroluje sytuacje, jesli o to pytasz.

  • 116. Data: 2010-10-23 13:26:40
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-23 14:19, Borys Pogoreło wrote:
    > Dalej nam tez nie odpowiedział na pytanie czy to jest jedyna funkcja JS w
    > jego kodzie.

    Jesteś równie uważny jak Ghost:
    <i9a3l5$1jg$1@news.dialog.net.pl>

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 117. Data: 2010-10-23 13:40:47
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2010-10-23 14:23, Borys Pogoreło pisze:

    > Widzisz, ja mam prostą filozofię: znacząco ułatwia życie = potrzebny.

    Generalnie zgoda.

    > Nie mam tu na myśli przykładów ekstremalnych w postaci ukrywania
    > przycisku. Ale rzadko jest tak, że używasz w porywach pięciu funkcji JS.

    Co nie znaczy nigdy. Jak ja ten "flejm" zrozumiałem - to właśnie w tym
    miejscu leży problem w dyskusji. Ty czy Ghost odnosicie się ogólnie -
    Peter May odnosi się do konkretnej sytuacji w której framework miałby
    być użyty do nawet nie pięciu - a jednej funkcji, czy też zadania.
    A żaden z Was nie wie jak jest naprawdę - to jest jałowa dyskusja i nie
    będę w nią dalej brnąć ;]

    > Nie-frameworkowe ulegają częstym zmianom. Pudło.

    Nie ulegają zmianom. Duża część wykonanych stron nie jest dalej
    rozwijana. A tylko na części zmienia się treść - nie kod.
    Co innego ciągle rozwijane aplikacje - jednak tych w necie jest
    zdecydowana mniejszość.
    Mogę się więc zgodzić na "to zależy od konkretnej sytuacji".

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 118. Data: 2010-10-23 13:43:50
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-23 00:47, Borys Pogoreło wrote:
    > Poza tym, skoro używasz cache, to framework nie jest dla Ciebie *żadnym*
    > problemem. Plik JS może sobie leżeć praktycznie bezterminowo w cache
    > przeglądarki, a jego zmiana nastąpi dopiero po zmianie wersji (co następuje
    > bardzo rzadko, a czasem w ogóle).

    W Świętego Mikołaja też wierzysz? ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 119. Data: 2010-10-23 14:04:02
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-22 15:40, Exe Very Cute wrote:
    > To ja się wtrącę.
    >
    > Zacznę od tego że napisałem i rozwijam pewną aplikację e-commerce dla
    > pewnego klienta. Ruch jest na niej dosyć spory, cache`uje się co się da,
    > optymalizuje grafiki i zdjęcia produktów, kod, etc.
    > No, liczę każdy kilobajt.
    >
    > Ostatnio jakiś idiota wpierd**ił mi do mojej aplikacji 90 Kb jakiegoś
    > frameworkowego badziewia. Wynajęty pozycjoner z innej firmy (tak, miał
    > zgodę na optymalizację *pod SEO*). Po co? Ano po to, żeby zrobić
    > *przycisk* (tak!) który pokaże ukrytą warstwę ze spamerskim tekstem dla
    > Google.

    To pewnie był absolwent jednej z tych uczelni, gdzie odradzają pisanie
    kilku linijek kodu z hackami na rzecz tłustych frameworków (z tymi
    samymi hakami) :]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";