  • Data: 2022-10-10 21:43:35
    Temat: Re: energia elektryczna
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-10-10 o 21:27, Shrek pisze:
> [...]
    rzy-imporcie-wegla-opalowego-polska-ma-problemy-logi
    styczne-6821384117922624a.html

    > No ale nie jedyna...
    No zgadza sie.

    > No widzisz jakie ciekawe - tak dobrze żarło, że ponoć można było dołożyć
    > górką 100gWh dziennie i nagle zdechło i przypomnieliśmy sobie pojęcia
    > stopni zasilania...
    Ale ja nigdzie nie twierdziłem że jest dobrze, pisałem tylko że podobno
    mamy węgla energetycznego dość (nie jestem górnikiem) i to swojego, a że
    w ciągu paru miesięcy się to zmieniło to mnie wcale nie dziwi, ten rok
    ju z jest bardzo dziwny a jeszcze nie wiemy jak się skończy.
    No i oczywiście te miliony elektryków poszło się je#ać :) przy nowych
    cenach energii znowu wrócimy do starego czyli LPG najtańszym paliwem.

    --
    Janusz